Gå til innhold

kontantstøtte :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man søke fra? Må barnet være fylt ett år? Eller er det fra permisjonen utgår? :)

Anonymous poster hash: ac5d3...4ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av alle ting som blir spurt om her inne, og som blir svart på, så blir jeg henvist til nav.no. Takk for hjelpen.

Skrevet

Du kan forsåvidt søke når du vil, men det har kun 3 mnd. tilbakekraft om jeg husker riktig. 

Skrevet

Noen er strengere enn andre. min venninne fikk beskjed om å søke når gutten var blitt 1 år. jeg søkte i september og fikk utbetaling i desember. altså jeg søkte før han ble 1 år. dette var to forskjellige kontor da! 

Skrevet

Du kan forsåvidt søke når du vil, men det har kun 3 mnd. tilbakekraft om jeg husker riktig. 

Ok, takk for svar. Permisjonen min er slutt nå i starten av juli, og jeg lurer på om jeg har krav på kontants¨tøtte fra persmisjonen slutter eller om jeg har krav på det fra h*n er 1 år?

Skrevet

Krav fra barnet har fylt ett år. Ikke fra perm.slutt med mindre det er akkurat når barnet er 1 år da. Jeg fikk fra mars 2013, barnet ble1 i feb 2013.

Skrevet

Ok, takk for svar. Permisjonen min er slutt nå i starten av juli, og jeg lurer på om jeg har krav på kontants¨tøtte fra persmisjonen slutter eller om jeg har krav på det fra h*n er 1 år?

Du kan få kontantstøtte fra barnet er 13 mnd dersom du ikke har barnehageplass. Det er helt uavhengig av når permisjonen din er ferdig...

Anonymous poster hash: d03c9...18e

Skrevet

Du har krav fra barnet er 13 mnd. sum avhenger om du bruker barnehage og hvor mye. Det er helt uavhengig av permisjon.

Skrevet

Hva med å lese inne på NAV.no så slipper du masse kanskje/muligens/jeg tror svar?

Skrevet

Du kan søke kontantstøtte før barnet er 1 pr, men det blir ikke utbetalt noe før barnet fyller året.. Så onm du lurer på om du får penger før barnet er 1 år, så er svaret nei

Anonymous poster hash: 6aed6...655
Skrevet

Har man krav på kontantstøtte om mor bare jobber 50 prosent fra barnet er 13 mnd? Halv kontantstøtte? 

Anonymous poster hash: 80f90...026
Skrevet

Okei, tusen takk for svar dere :)

Skrevet

Har man krav på kontantstøtte om mor bare jobber 50 prosent fra barnet er 13 mnd? Halv kontantstøtte?

Anonymous poster hash: 80f90...026

Det har med barnehage plassen å gjøre. Antall timer barnehagen er åpen. Er barnet i barnehage to dager vil du få litt lenger, men er barnehagen åpen fra 7-17 Fks kan det hende åpningstiden er for lang om barnet er der mer enn to dager om du skjønner??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...