Svømmetur Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Lille mor på 2,5 har hatt noen anfall de to siste ukene (3 stykker). Hun hyler i sengen sin. Når jeg kommer inn snakker jeg forsiktig med henne og forklarer at dt er natt. Prøver stryke eller gi kos, men blir dyttet til og gjerne ved at hun kaster seg på magen/ rygg o.l. Han ber om vann, finner vann, vil ikke ha, vil ha, vil drikke selv, søler osv.... Dette holder på i det uendelige . Uansett hva vi gjør blir det ikke bra. Det har endt opp med at hun tilslutt våkner helt og da er overtrøtt til tusen..... Og får ikke sove før det får en time-to. Leser litt nattskrekk, og ser dette ligner veldig. Er det noen som har vært igjennom dette før, og som har noen gode råd? Blir jo så trøtt, både vi og henne
Svømmetur Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2013 Beklager skrive feil, i.pad og jeg er ikke helt venner.
Gjest @---;- Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Lille mor på 2,5 har hatt noen anfall de to siste ukene (3 stykker). Hun hyler i sengen sin. Når jeg kommer inn snakker jeg forsiktig med henne og forklarer at dt er natt. Prøver stryke eller gi kos, men blir dyttet til og gjerne ved at hun kaster seg på magen/ rygg o.l. Han ber om vann, finner vann, vil ikke ha, vil ha, vil drikke selv, søler osv.... Dette holder på i det uendelige . Uansett hva vi gjør blir det ikke bra. Det har endt opp med at hun tilslutt våkner helt og da er overtrøtt til tusen..... Og får ikke sove før det får en time-to. Leser litt nattskrekk, og ser dette ligner veldig. Er det noen som har vært igjennom dette før, og som har noen gode råd? Blir jo så trøtt, både vi og henne Har en gutt som har kommet godt opp i skolealder som fortsatt slit med det samme. Han går i tillegg i søvne og når det stårpå. Han har tildels våknet når han har fått drikke eller fått sett litt på TV. Men, foruten dette så har jeg desverre ikke noen tips og råd annet en å se hva som har skjedd i løpet av dagen. Høyt/lavt aktivitetsnivå, mye nye inntrykk osv ting som kanskje må bearbeides iløpet av natten. Så stort sett det eneste du bør gjøre er å passe på at barnet ditt ikke skader seg når han har disse anfallene. Guffent er det. Men, de sier det blir bedre når de blir eldre.
Førstemann Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Det som har funket best her er å synge rolig, stryke på ryggen om vi får lov. Har variert veldig hvor fort hun har roet seg. Hun har sjelden avfall nå, det startet når hun var 2 1/2, hun er nå 4 1/2.
Super-woman Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Annbefaler deg å ta kontakt med hs. Det gjorde vi, gutten min har natt skrekk å vi tok kontakt med homøopat å det har hjulpet faktisk :-) Mye mindre anfall. Men han her var ekstrem tidligere hadde anfall opp til 4-5 netter i uka :-( nå er vi nede på 0-1pr uke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå