Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Selv får jeg assosiasjoner til Voldemort i Harry Potter... http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=10464 Modig av Torstein da... Anonymous poster hash: a177e...fa6
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Han er modig. Fine bilder. Kropper fins i alle varianter, men hans kropp er jo av de mer "annerledes" kroppene. Det er litt sjokkerende å se den, for han er så liten og tynn - det er nesten merkellig å tenke på at han i det hele tatt kan leve. Og han er jo ellers fullstendig oppegående mentalt og intellektuelt sett. Han er kul. Anonymous poster hash: 6e42a...44b
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Utrolig tøft gjort! Og det får meg til å skamme meg over min misfornøydhet med min helt normale forholdsvis slanke kropp.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Utrolig tøft gjort! Og det får meg til å skamme meg over min misfornøydhet med min helt normale forholdsvis slanke kropp. Mens vi som er feite vi skal fremdeles skamme oss regner jeg med ? Godt å vite vi ikke skal ta en pause fra skammen da.. Anonymous poster hash: 116ff...8da
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Utrolig tøft gjort! Og det får meg til å skamme meg over min misfornøydhet med min helt normale forholdsvis slanke kropp. Mens vi som er feite vi skal fremdeles skamme oss regner jeg med ? Godt å vite vi ikke skal ta en pause fra skammen da.. Anonymous poster hash: 116ff...8da Leste du hva hun skrev? Hun skrev at hun skammet seg over at hun var misfornøyd med en egentlig grei kropp. Jeg og tenkte det samme da jeg så bildene. Er trent og slank, men har ting jeg ikke er helt fornøyd med...og det hrlt uavhengig av andre større kropper! Anonymous poster hash: 1f49b...151
Papegøyeblomst Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Jeg synes de var direkte ubehagelige å se på - men det er jo det som er kunst - å vekke følelser. Det gjorde meg ettertenksom, og jeg ble overrasket over å få mine egne fordommer rett i fleisen... En oppvekker for meg!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Utrolig tøft gjort! Og det får meg til å skamme meg over min misfornøydhet med min helt normale forholdsvis slanke kropp. Mens vi som er feite vi skal fremdeles skamme oss regner jeg med ? Godt å vite vi ikke skal ta en pause fra skammen da.. Anonymous poster hash: 116ff...8da Å herre...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Tenker at han er tøff. Men mistet mye respekt for han da han kom men noen temmelig snevre uttalelser om mennesker på trygd. Anonymous poster hash: 7be7f...6e7
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Utrolig tøft gjort! Og det får meg til å skamme meg over min misfornøydhet med min helt normale forholdsvis slanke kropp. Mens vi som er feite vi skal fremdeles skamme oss regner jeg med ? Godt å vite vi ikke skal ta en pause fra skammen da.. Anonymous poster hash: 116ff...8da Hæ, nå tror jeg du misforstod meg skikkelig! Jeg skammer meg over at jeg, som tross alt har det godt, er frisk og en kropp som er sunn allikevel klarer å være misfornøyd. Jeg skammer meg over at jeg klarer å klage over ingenting. Hva andre skal være fornøyd og ikke med, og hva andre har å gremmes over, det legger jeg meg overhode ikke borti! Det får være opp til dem selv. Men jeg skammer meg over at JEG ikke klarer å være fornøyd med mitt forholdsvis problemfrie liv. Når jeg ser hva andre har å slite med så setter det mitt eget liv og egne følelser i perspektiv.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Uttalelsene hans sjokkerer meg litt også. Han tror ikke at livet ville vært enklere om han hadde en normal kropp. Synes han er tøff, men tror på mange måter han tar feil. På veldig mange måter ville livet hans vært enklere. Men synes han har en fin innstilling til livet da. Ta det du får, og gjør det beste ut av det. Anonymous poster hash: d1b91...654
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Jeg synes han er en idiot, men bildene var gode og det er tøft å stille opp på dem. Anonymous poster hash: 7d4a0...cb3
Gjest skogskaninen Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Jeg synes han er modig, beintøff og et eksempel for mange av oss. Trenger ikke å være enig i alt han sier for å se at han er tøffere enn de fleste.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Bildene fremkalte mange følelser hos meg. Jeg hadde nemlig en kamerat med samme sykdommen i mange år. Dessverre er han død nå. Min venn var litt større, 23 kg, og kunne sitte oppreist selv i rullestolen. Han var en fantastisk fin fyr som jeg er utrolig glad jeg fikk bli kjent med. Torstein er modig. Jeg liker det han har gjort. Anonymous poster hash: 3e45e...8fb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Utrolig tøft gjort av Lerhol! Det er dessuten mange som burde lære litt av hva han sier. Anonymous poster hash: d37c1...702
Elsker livet Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er generelt i mot nakenbilder som virkemiddel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå