Gå til innhold

Hvor mye er ugunstig å gå ned under amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for ca 5 mnd og var nede i min vekt før graviditeten etter 2 mnd uten å gjøre noe spesielt. Men jeg fortsetter å gå ned selv om jeg egentlig ikke trenger det! Veier nå flere kg mindre enn før jeg ble gravid, og tenker på miljøgifter i mm siden jeg fortsatt fullammer. Hvor mye er ok å gå ned? Spiser godt og prøver ikke å gå ned i vekt.

Anonymous poster hash: 5b289...835
Videoannonse
Annonse
Skrevet

øk matmengden. bruk mer olje i maten og spis avokado og banan. om en mnd tid blir det sikkert mindre amming og lavere produksjon, og forbrenningen roer seg litt. men så lenge du ikke hardtrener og går på diett er det nok ingen fare mtp giftstoffer.

Anonymous poster hash: 273f8...26b
Skrevet

Jeg gikk ned til min egen fødselsvekt med èn gang, og de første to månedene gikk jeg ned enda 8 kilo. Jeg er nå nede i -12, og jeg la kun på meg 6 kilo i svangerskapet. Jeg har ikke opplevd noen som har reagert på dette... Jeg spiser også godt, jeg er faktisk konstant sulten! Det er nå 4 mnd siden fødsel.

Anonymous poster hash: 830ff...215
Skrevet

Hahah, fødselsvekt! Jeg må bare le av meg selv! Jeg mente selvfølgelig vekta jeg hadde før jeg ble gravid! 

Anonymous poster hash: 830ff...215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...