Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er på aap, er på det andre året. Det tok lang tid å få hjelp, begynte å gå til psykolog først i mars i år, og det er først nå vi begynner med ordentlig hjelp. De første gangene var mest å bli kjent osv. Skal ha møte med min saksbehandler i Aug. Vil h*n tvinge meg ut i jobb? Sliter med angst, sosial angst og depresjon + panikkangst. Behandleren min nevner ikke jobb eller noe, så jeg vet ikke. Hva mener dere? Anonymous poster hash: d0c58...cc8
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Nei, saksbehandler vil ikke tvinge deg ut i jobb Hvis dere har avtalt et møte nå så er det mest sannsynlig kun for å sette opp en ny aktivitetsplan. Du må nemlig være i "aktivitet" for å kunne motta AAP, men aktivitet kan også være behandling hos psykolog. Ikke vær redd, bare forklar saksbehandleren hva du tror om fremtiden og behandlingsopplegget du er inne i nå. Hun/han vil skrive et notat, og du vil få planen tilsendt i posten til undertegning. Lykke til! Hilsen Ei som jobbet med AAP før Anonymous poster hash: 4234c...878
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Nei, saksbehandler vil ikke tvinge deg ut i jobb Hvis dere har avtalt et møte nå så er det mest sannsynlig kun for å sette opp en ny aktivitetsplan. Du må nemlig være i "aktivitet" for å kunne motta AAP, men aktivitet kan også være behandling hos psykolog. Ikke vær redd, bare forklar saksbehandleren hva du tror om fremtiden og behandlingsopplegget du er inne i nå. Hun/han vil skrive et notat, og du vil få planen tilsendt i posten til undertegning. Lykke til! Hilsen Ei som jobbet med AAP før Anonymous poster hash: 4234c...878 Takk fir svar. Grunnen til at jeg spurte er at jeg har vært på møte hos min saksbehandler før i år, 3 mnd før jeg skulle i behandling hos min psykolog. Og allerede da spurte h*n meg om hvor lang tid jeg trenger på å bli frisk, altså hva mente min psykolog. Jeg svarte at jeg ikke kunne svare på det, når jeg ikke en gang hadde vært inn til time. Men da får jeg ta det som det kommer. Anonymous poster hash: d0c58...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå