Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 For et par mnd siden møtte jeg veggen når jeg stod på badevekten. Alt for mye digg og ingen trening hadde virkelig satt sine spor. Jeg er en av dem som sa at det ikke gikk, jeg greier ikke slanke meg, har for mye å ta av osv. Men så bare bestemte jeg meg. Fra en dag til neste kuttet jeg alt snop, fire sunne måltider om dagen. Jeg har begynt å trene. Vekten er nå gått ned 15 kilo på 8 uker. Så det går!!!! Enda 15 igjen men dette er en god start. Litt skryt må være lov :-) Anonymous poster hash: 8d4e4...067
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 wow! fantastisk! Anonymous poster hash: 5fc75...8a1
Peispå! Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Flink!! Det er stort sett ikke noe hokus Pokus å gå ned i vekt, men det skal litt viljestyrke til, for å komme skikkelig i gang. Det var en stor nedgang på kort tid, du kan være stolt av deg selv:-)
Serepta Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Så utrolig bra ! De resultatene gir motivasjon til å fortsette. Grattis.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Slike innlegg motiverer meg. Jeg er på vei ned i trivselsvekt og da er det veldig godt å lese slike innlegg. Fantastisk. Anonymous poster hash: 93677...20f
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Gratulerer! Så bra Du er kjempeflink.
Kathrine. Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Eg driv og leiter etter samme motivasjon. Har leita siden januar.Har lyst å bare kutte ut snop og bollemat.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Så flott Husker jeg var positivt overrasket da jeg skulle slanke meg selv for et par år siden. Syns man overalt bare fikk høre om hvor vanskelig det var, så jeg vegret meg lenge for å gå i gang med noe som i mitt hode sikkert bare kom til å gå i dass, uansett... Og så viste det seg faktisk å gå alldeles glimrende Ned 12 kg på 11 uker! Anonymous poster hash: a50b6...20a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Så flink du er! Grattis med vektnedgangen Jeg har kuttet ut godteri i 3 uker nå, ikke spist hvit ris og pasta, går tur hver dag - og har gått ned 1,5 kg Ja ja, 1,5 kg ned er bedre enn 1,5 kg opp. Må vel kutte ned på antall kalorier. Men takk for motivasjon! Anonymous poster hash: 57d22...867
*SommerFrisk* Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Utrolig stolt av deg!! Uansett hvem du er.. hehe, fantastisk asså!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Så bra! Jeg er selv en liten jojo-slanker, ikke mange kiloene jeg går ned og opp, men er flink i et par uker og så er det på igjen med lite trening og for mye drittmat. Nå fikk jeg meg derimot en overraskelse da jeg stilte meg på vekten i går og så at jeg hadde mistet nesten 2 kg på en uke uten å gå inn for det, det var en liten motivasjon til å fortsette, håper jeg Har da mistet 4 kg på et par måneder, så det går saaakte, men har trua nå snart Anonymous poster hash: 43994...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå