Gå til innhold

Hvor langt over streken gikk jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver her fordi jeg følte jeg gikk over en strek, og jeg ville ikke likt at min mann hadde gjort tilsvarende. Spørsmålet er mer nå om hvor mye jeg skal plage meg selv med dårlig samvittighet.

Igår kveld hadde jeg og mannen en felles kamerat på besøk, middag og film. Vi er mye sammen med denne mannen, og selv om jeg og han hadde en greie for mange pr siden når vi var i skolen, har ingen linjer blitt krysset før i går.

Min mann gikk tidlig for å legge seg, han skulle på jobb, mens jeg og kameraten ble sittende å se flere filmer. Iløpet av den førTe filmen endte vi med P holde hender, under den unnskyldning at vi så skrekkfilm. Han strøk med på armen, og jeg på brystkassa hans. Der og da ble jeg litt revet med og syns det var spennende å holde en annen mann i hånda. Det skjedde ikke noe mer, men hadde han forsøkt å kysse meg er jeg redd jeg ville ha gjort det.

Jeg føler at jeg har gjort noe galt, samtidig ser fornuften min at jeg gjorde ikke noe veldig galt. Spørsmålet blir, hvor mye skal jeg plage meg selv på dette ?

Anonymous poster hash: 44ca0...9e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er dette langt over alle streker...

Anonymous poster hash: 78c76...3f4
Skrevet

Langt over streken. Syns faktisk at du gikk over streken ved å sittende alene igjen med denne mannen, men jeg er prippen.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet (endret)

Du var over streken, ja!

Jeg synes du skal plage deg selv nok til å aldri sette deg selv i den situasjonen igjen.

Man skal ha respekt for den man er sammen med, og da tøyer man ikke grenser sammen med andre!

Jeg ville trappet litt ned på tiden dere bruker sammen med denne vennen, og ville i hvertfall ikke tilbrakt særlig mye tid med ham alene. Prøv å kvele interessen før den egentlig blomstrer ...

Jeg ville blitt utrolig skuffet om jeg var mannen din, og synes du trenger litt "selvplaging", rett og slett for å få satt en støkk i deg.

Endret av tilda med to små <3
Skrevet

Langt over streken. Syns faktisk at du gikk over streken ved å sittende alene igjen med denne mannen, men jeg er prippen.

Ikke mer prippen enn meg, for jeg er helt enig.

Skrevet

You're so far past the line, the line is a dot to you!

Anonymous poster hash: 98b88...328
Skrevet

Oj.. Jeg har aldri tenkt over at det var feil å ikke bli med mannen å legge meg. Dette tror jeg faktisk ikke han bryr seg om, det har vi gjort før, både han og jeg, og ingen har reagert på det tidligere.

Men jeg tar beskjedene om at det var over streken. Selvplaging it is.

Skrevet

Langt over streken!

Mannen din stoler tydeligvis på både deg og kameraten. Burde han ikke.

Blir helt overgitt over hvor lite kontroll folk har på seg selv.

Nå er jeg nokså gammeldags på området og vet med meg selv at jeg aldri ville gjort noe upassende. Men jeg hadde heller aldri kommet til å sette meg i en situasjon hvor noe upassende kunne skjedd heller.

Skrevet

Over streken da dere begynte å holde hender. Å bli sittende igjen med en annen mann ser jeg ikke noe galt i. Men, nå har jeg en mannlig treningskompis, og har egentlig aldri tenkt på at det er ille.

Anonymous poster hash: 0ee6b...54f
Skrevet

You're so far past the line, the line is a dot to you! Anonymous poster hash: 98b88...328

Akkurat det jeg skulle si...

Anonymous poster hash: 208d4...4f2

Skrevet

Oi... :(  Det ville nesten vært bedre om du hadde kysset han og insett at du dumma deg.. men å se "flere filmer" sammen, ligge ved siden av og holde hverandre i hendene, stryke hverandre på arm og bryst?

Det der er for meg å dyrke et begjær, og det er farligere og vondere enn noe annet.

Vet ikke hva mer jeg skal si. Jeg hadde aldri klart det.

Skrevet

For meg er det først og fremst din reaksjon som gjør at jeg synes du har krysset en grense.

Du opplever helt tydelig at det var noe "romantisk" i de handlingene som ble begått og da har det gått for langt.

Jeg har gode mannlige venner som jeg kan holde i hånden, særlig hvis det er en skummel film - og min mann ville ikke reagert på det. Men da ville jeg heller aldri tenkt på at jeg har krysset en grense selv.

Men i og med at det tydeligvis lå noe mer pirrende i et fra dere begge synes jeg du gikk over grensen ved å holde hånd, og i sær med denne strykingen og kosingen.

Anonymous poster hash: e1aa4...c36
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Enig med Anonym over. Det er dine tanker rundt dette som gjør at det er over grensa. Jeg kan fint ligge i fanget på kameraten min og se film, uten at vi begjærer hverandre. Men den dagen jeg begynner å tenke at det er spennende og fint er jeg langt langt over!

Skrevet

Enkelte ting er det kun mannen sin man skal dele med.... Hadde du gjort dette foran mannen din? Hadde du likt at mannen din hadde gjort dette med din venninne? Usjameg....du fortjener å ha dårlig samvittighet! Og så slutter du å være alene med denne mannen flere ganger!

Skrevet

You're so far past the line, the line is a dot to you!

Anonymous poster hash: 98b88...328

Tenkte akkurat det samme! :D

Skrevet

Enig med deg elsker livet

Skrevet

Lang over streken. Faktisk syntes jeg det er ganske kvalt at din godtroende mann gikk å la seg, mens du ble sittende oppe å kose med en annen mann, i deres hjem.

For ikke å snakke om hvor lite respekt den mannen hadde ovenfor din mann. Forkastelig. Av respekt for mannen din mener jeg du skal kutte kontakt med han helt. Mannen din hadde neppe likt det om han viste at kompisen hannes tafset på dama hans i hans hjem.

Skrevet

Greit nok å sjå ferdig filmen saman, for min del kryssa du grensa ved å halde i handa.  Synes du bør begrense åleinetid med denne mannen framover.

Skrevet

Du gikk så langt over streken at det er på høy tid å snu om du vil rekke hjem til dagsrevyen!

Ikke kos med andre menn enn din egen. Å se en film er ikke problemet, å holde hender, stryke, kose og i det hele tatt vurdere å kysse denne mannen er problemet!

Skrevet

Du gjekk nok over linja, men sidan dette plager deg, veit du det sjølv, og så treng du ikkje gjere det igjen. Eg syns ikke det er gale at du og kompisen sat og såg film etter at mannen hadde lagt seg det kunne eg gjort sjølv. Men styrking og holding av hender er vel ikkje greit kanskje, eg hadde reagert om samboaren min hadde gjort noko sånt. Men om han hadde gjort det, og angra, ville eg føretrekt å ikkje vite om det! Også vil eg legge til at sjølvplaging hjelper ingen. Legg det bak deg, og ikkje gjer same feilen igjen;-)

Anonymous poster hash: 03dfe...897

Skrevet

Enig med Anonym over. Det er dine tanker rundt dette som gjør at det er over grensa. Jeg kan fint ligge i fanget på kameraten min og se film, uten at vi begjærer hverandre. Men den dagen jeg begynner å tenke at det er spennende og fint er jeg langt langt over!

Men du vet vel ikke om kameraten din føler begjær?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Men du vet vel ikke om kameraten din føler begjær?

Jo, det vet jeg :) vi har vært venner i alle år, og kjenner hverandre godt.

Skrevet

Takker for alle svar. Vet jo at jeg at gjort noe dumt, og jeg har veldig dårlig samvittighet. Var litt godt å få fordømmelsen fra andre, det ble litt tydeligere da, kan på en måte ikke unngå å erkjenne at dette var dusterier.

Det er nok et begjær der fra begges side, men dessverre lar det seg ikke gjøre å kutte kontakten helt. Selvfølgelig skal jeg minimere alenetiden, men jeg kommer til å treffe denne kompisen igjen, mange ganger.

Takker igjen for alle svar!

HI

Skrevet

Streken er tett på umulig å se lengre etter min mening. Hadde du holdt en annen i hånda på en fest hadde jeg faktisk(!) ikke sett på det som like ille..men her var jo settingen helt ekkel mtp mannen din som sov godtroende i samme hus, mens du "lå på sofaen" med en annen mann :/

Du skal plage deg selv nok til at du ikke setter seg selv i samme situasjon igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...