Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Mannen du er sammen med/gift med og har barn med forteller at han går fra deg til fordel for en annen kvinne. Eller at han forteller deg at han er homofil og truffet en annen mann Anonymous poster hash: 71a4e...a0a
Musemorbr / Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Det var da også noe å lure på. For meg går det for det samme. Jeg mister mannen min uansett vinkling.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Av en eller annen grunn føler jeg det hadde vært værre med en ny kvinne enn en mann Anonymous poster hash: 71a4e...a0a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Jeg ville heller sett at han forlot meg for en mann... Anonymous poster hash: a021b...060
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 At han var homo Da kunne vi lettere hatt et godt vennskap og tettere samarbeid oss i mellom uten at sjalusi ovenfor nye partner hadde vært like sannsynlig Der, pluss at jeg godt kan forstå at det er tungt og vanskelig å skulle innrømme ovenfor seg selv og andre at man har en annen legning enn hva mange mener er "normalt". Så lenge partneren min er ærlig, ikke utro eller slem, så godtar jeg at ting kan skje, også at følelser forandrer seg. Men ser at å jobbe tett med en eks som har ny frue kan bli vanskelig pga sjalusi, derfor, heller homofil Anonymous poster hash: 0e3ac...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå