Gå til innhold

Sex, fysisk kontakt og komplimenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg går å irritere meg over at ting ikke er som jeg helst skulle ønsket i samlivet med mannen min..men jeg tørr ikke si i fra på en sånn måte at han skjønner det og dessuten er jeg liksom litt redd for at ingenting kommer til å skj uansett om jeg sier i fra.

Jeg synes vi har for lite sex, kanskje en gang i uka, jeg kunne gjerne hatt sex 4-5 ganger i uka.. Han er stuptrøtt når han legger seg og sovner ofte med en gang, ligger på sin side av sengen hele natten og vil jeg være i fysisk kontakt(uten sex altså) så er det nesten alltid jeg som kryper over til han. Han er sånn at han har mer lyst på morgenen, men ofte våkner barna da og så må vi avbryte akten.

Han tar veldig lite i meg sånn generelt, gjorde det i starten men ikke nå lengre. Savner at han berører meg i hverdagen, bare et kyss, en klem ol. Hvis jeg berører han virker det som han ikke bryr seg om det, enser det ikke.

Han gir aldri komplementer lengre, gjorde også det i starten men sjelden for utseende men mer på ting jeg har gjort eller får til. Mulig jeg er merkelig men jeg liker å høre at han synes jeg ser okei ut. Jeg gir han komplimenter ganske ofte, han ser veldig bra ut og er flink med det meste så hvorfor skulle jeg ikke minne han på det.

Vi har bare vært sammen i 2 år, ingen barn sammen men begge fra tidligere. Vi har det travelt i hverdagen men er energimennesker begge to så tror ikke det kommer av for lite tid heller.

Hva mener dere? Er det normalt etter så kort tid sammen? Jeg elsker han men føler jeg savner noe og er redd dette skal føre til stor frustrasjon for meg etterhvert.

Anonymous poster hash: 6d647...159
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i tre år og hos oss er det ikke sånn. Jeg får høre hele tiden hvor pen, snill og herlig han synes jeg er. Han liker å ta på meg og kose og vi har helt fantastisk sex fortsatt. Tenner hverandre enormt.

Jeg har aldri hatt det sånn før i noe forhold og har vel mer hatt det som du beskriver i de andre forholdene jeg har vært i, så det du opplever er ikke unormalt, men jeg er veldig glad jeg ikke har det på den måten lenger nå som jeg vet hvor bra man kan ha det.

Anonymous poster hash: 18977...b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...