ms.Pond Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Og jeg håper, håper, håper det er på grunn av en liten ivrig klump i magen, som etterhvert kan vokse seg stor og rask. For jeg er virkelig aldri kvalm på morgenen, med mindre jeg er fyllesjuk. Og det er jeg ikke i dag. Siden jeg ikke kan snakke med noen om dette (vil ikke gi nytt liv til jungeltelegrafen), så blir det dere som må hanskes med gnålet mitt til jeg får testet meg Ønsker alle kranglere en vakker mandag! Her er det på med sea bands for å se om det hjelper.
Iiiiik Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Da håper håper håper jeg sammen med deg! Kvalm på morgenen betyr bare én ting hos meg også (så sant jeg ikke har fått omgangssyke). Nå for tiden ville jeg håpet på omgangssyke, for det er nok med de tre vi har. Hvor lenge er det til du tror du kan teste deg da? Hvis du er kvalm, er det kanskje bare den tiden det tar å få kjøpt en test?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Åh, makan!!! Kvalm = enten det ene eller OMGsyken. Her kan du gnåle det du makter Tips: Dekorer Seabandsen med noen perler eller lignende hvis du går i korte ermer. Hadde jeg sett noen med det på midtsommers, ikke til havs, men på flatmark hadde jeg trukket en konklusjon: "Her er det visst en ny bolle i ovnen". Hvis jeg hadde sett en dame med to armbånd med perler på hadde jeg tenkt: "Typisk meg å ikke følge med på moten. KUULT med identiske armbånd. Det må jeg få meg". Håper og holder tomlene for deg
Gjest sug lut Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Krysser det som krysses kan! ...og er i hemmelighet så glad for at jeg ikke skal være sånn kvalm noen gang mer.
Patetica fåkksi Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Dekorer Seabandsen med noen perler eller lignende hvis du går i korte ermer. Hadde jeg sett noen med det på midtsommers, ikke til havs, men på flatmark hadde jeg trukket en konklusjon: "Her er det visst en ny bolle i ovnen". Hvis jeg hadde sett en dame med to armbånd med perler på hadde jeg tenkt: "Typisk meg å ikke følge med på moten. KUULT med identiske armbånd. Det må jeg få meg". Hæ?!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Ohh, spennende! Krysser fingre og tær for at en liten huleboer har slått rot
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Dekorer Seabandsen med noen perler eller lignende hvis du går i korte ermer. Hadde jeg sett noen med det på midtsommers, ikke til havs, men på flatmark hadde jeg trukket en konklusjon: "Her er det visst en ny bolle i ovnen". Hvis jeg hadde sett en dame med to armbånd med perler på hadde jeg tenkt: "Typisk meg å ikke følge med på moten. KUULT med identiske armbånd. Det må jeg få meg". Hæ?! HÆ? Hihihi... Hun skriver jo at hun skal ta på seg Seabands. Det kan virke avslørende hvis hun ikke vil at jungeltelegrafen skal gå, eller vet du ikke hva det er kanskje? Armbånd med en plastikkule på undersiden som legger press på et akupressurpunkt rett nedenfor pulsen på håndleddet. Skal være kvalmestillende og ble vel opprinnelig brukt av sjømenn til havs. Derav navnet.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Oj, spennende! Krysser fingrene for deg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Ah, krysser ting og tang! Her krysser jeg for min del det som er for at jeg IKKE har bolle i ovnen, for nå er jeg ferdig med å bake.
Gjest pupp and go Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Ååh, så spennende!! Krysser alt her også (jeg er også kvalm, men alt som tumler rundt i denne magen er alt for mye sjokolade)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå