DaTuMa Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Vet ikke hvor lenge det har vært sånn, men jeg fant det ut i natt kl 3 da jeg skulle på do. Er fortsatt ikke kommet tilbake. Har vært på kommunens hjemmesider, der står det ingenting. Hvem kontakter man? Hva gjør jeg? Vet at det ikke kun er oss for jeg så nettopp en nabo som gikk med to store bøtter for å skaffe seg vann i elva. Jeg klarer ikke gå til elva for å hente vann, jeg er høygravid!
Serepta Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Kommunen pleier å ha en vakttelefon. Ring og spøt.
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Spør naboen om han kan hente vann for deg?
Musemorbr / Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Det er derfor man bør ha en dunk flaskevann stående. Jeg håper du har ringt og fått råd til nå. Utrolig kjip når slike ting skjer uten forvarsel.
DaTuMa Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2013 Det kom tilbake nå heldigvis Fant ikkeno vakttelefonnr, så tenkte å vente til det åpnet på kommunen kl 9. Men heldigvis slapp jeg å ringe. Heldigvis så skulle vi ikke på jobb eller noe idag, så gikk greit med vannløs morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå