Gå til innhold

Vi har ikke vann i springen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor lenge det har vært sånn, men jeg fant det ut i natt kl 3 da jeg skulle på do.

Er fortsatt ikke kommet tilbake.

Har vært på kommunens hjemmesider, der står det ingenting.

Hvem kontakter man?

Hva gjør jeg? Vet at det ikke kun er oss for jeg så nettopp en nabo som gikk med to store bøtter for å skaffe seg vann i elva.

Jeg klarer ikke gå til elva for å hente vann, jeg er høygravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunen pleier å ha en vakttelefon. Ring og spøt.

Skrevet

Spør naboen om han kan hente vann for deg?

Skrevet

Det er derfor man bør ha en dunk flaskevann stående. ;) Jeg håper du har ringt og fått råd til nå. Utrolig kjip når slike ting skjer uten forvarsel.

Skrevet

Det kom tilbake nå heldigvis :)

Fant ikkeno vakttelefonnr, så tenkte å vente til det åpnet på kommunen kl 9. Men heldigvis slapp jeg å ringe.

Heldigvis så skulle vi ikke på jobb eller noe idag, så gikk greit med vannløs morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...