Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Vi pratet igår, og jeg la det fram slik at han kunne legge alle kort på bordet.Han sa ingenting, mens jeg hintet og hintet, og tilslutt sa jeg hva jeg mente, der han jaug rett til meg.Enda jeg sa at jeg visste, sa han at han hade gjort det og det, men ikke akkurat det jeg mente han hade gjort. Jeg sa jeg har bevis. Og da la han det frem.... Hvordan prøve nå igjen å stole på han igjen? Han ville ikke miste meg sa han, og ville gjøre alt.Hvilke krav? eller andre ting må jeg sette? Altså.. ja, hva hadde dere gjort hvis det galt dere? Vil prøve, før alt er "dødt"-- Anonymous poster hash: b4675...52e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Ville starta fra begynnelsen, og prøve å komme på hva som gjorde at dere forelska dere i hverandre.Kanskje brukt litt tid på litt dating igjen?Bygd opp tillitten på nytt (ikke enkelt det vet jeg alt om).Men ville gjort mitt aller beste for at ting skulle fungert igjen.Han hadde måtte bevise på nytt for meg at jeg hadde kunne stolt på han, og at jeg er den eneste for han.Vet ikke om det funker for dere, men jeg ville startet helt om igjen, ved dating til og fortelle hverandre hemmeligheter, osv. Anonymous poster hash: 2de5e...dd4
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Ja.. Er ikke lett det her..Sliter noe voldsomt med å stole på han... Anonymous poster hash: b4675...52e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Ifølge noen her inne er alle utro Anonymous poster hash: 0319a...b97
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Ingen som har prøvd å forsette forhold etter utroskap? Anonymous poster hash: b4675...52e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Jeg oppdaget i oktober 2006 at min kjærest hadde vært utro, det resulterte i at jeg kastet han ut av leiligheten, men når jeg hadde fått summet meg så så jeg at han ikke hadde noen andre plasser å bo, da han ikke hadde noen venner eller familie i den byen som vi bodde. Han kom dermed hjem igjen og han skulle få bo der til han fant noe annet. Ukene gikk uten noe særlig snakk oss i mellom, til jeg en dag skjønte at det var i grunn min feil også at utfallet ble at han var utro mot meg. Jeg hadde i lengre tid ikke satt av tid til verken oss eller noen former for seksuell aktivitet. Så etter hvert begynte vi å snakke sammen om det som hadde skjedd, og jeg fant ut at jeg godtok det som han hadde gjort med meg, men aldri tilgitt det helt. Dette har funket bra for oss og i tillegg gjort at vi har kommet oss mye nærmere hverandre enn vi noen gang har vært. I dag er vi godt gift på 4 året og jeg sitter her å er gravid med vårt første barn Så i noen ganger må man gå inn i seg selv å finne ut om man selv kan være delvis skyld i det som har skjedd, enten ved å blokkert ute kjæresten eller vært stygg med han/hun på noen måter. For man søker trygghet hos andre når man ikke får den tryggheten man trenger hos sine nærmeste. Det er i alle fall min konklusjon på hele utroskapet mellom meg og min mann Men sier ikke at det alltid er slik... Lykke til videre og håper det ordner seg for deg Anonymous poster hash: e1a3b...fd5
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Jeg spurte hva jeg hadde gjort galt, siden vi i det siste egentlig har hatt det ganske flott, og det har han sagt selv også..Han sier at det ikke er noe jeg har gjort galt, det er han alene, sier han.Vi har gjort ting stortsett sammen, men han er mye på jobb. Så da vi har tid til hverandre, er vi med hverandre. Pleier forholdet på en måte.Han sier at det var hans feil i det store og hele. Han datt tilbake på gamle spor, og han visste han hadde gjort feil og vært en idiot. Men enda er det vanskelig for meg å få det ut av verden...Hi Anonymous poster hash: b4675...52e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Gamle spor? Har han vært utro før? Kanskje en ide å snakke med en samlivsterapaut Anonymous poster hash: 6edb7...ca3
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Han mener at gamle spor, var at han hadde kontakt med mange kvinner, og pratet om sex, fikk diverse mail der det stod og var bilder av ting som ikke var _greit_. Det var det han mente med gamle spor. Han var utro med en av de. Men pratet med flere titalls vedsiden av. (Dette gjorde han i starten med en av hans tidligere kjærester for 5 år siden)Derfor er det vanskelig for meg når han er på mailen, skriver meldinger til folk, er på facebook, ja, uansett hva. Anonymous poster hash: b4675...52e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Han har altså vært utro mot en tidligere kjæreste. Og har nå vært utro mot deg. Jeg hadde aldri klart å stole på en sånn mann igjen, desverre :/ Anonymous poster hash: 6edb7...ca3
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Har han gjørt det ein gang klarer jeg det igjen. Ho tilga meg da går det nok no og. Anonymous poster hash: 5108f...a05
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Jeg oppdaget i oktober 2006 at min kjærest hadde vært utro, det resulterte i at jeg kastet han ut av leiligheten, men når jeg hadde fått summet meg så så jeg at han ikke hadde noen andre plasser å bo, da han ikke hadde noen venner eller familie i den byen som vi bodde. Han kom dermed hjem igjen og han skulle få bo der til han fant noe annet. Ukene gikk uten noe særlig snakk oss i mellom, til jeg en dag skjønte at det var i grunn min feil også at utfallet ble at han var utro mot meg. Jeg hadde i lengre tid ikke satt av tid til verken oss eller noen former for seksuell aktivitet. Så etter hvert begynte vi å snakke sammen om det som hadde skjedd, og jeg fant ut at jeg godtok det som han hadde gjort med meg, men aldri tilgitt det helt. Dette har funket bra for oss og i tillegg gjort at vi har kommet oss mye nærmere hverandre enn vi noen gang har vært. I dag er vi godt gift på 4 året og jeg sitter her å er gravid med vårt første barn Så i noen ganger må man gå inn i seg selv å finne ut om man selv kan være delvis skyld i det som har skjedd, enten ved å blokkert ute kjæresten eller vært stygg med han/hun på noen måter. For man søker trygghet hos andre når man ikke får den tryggheten man trenger hos sine nærmeste. Det er i alle fall min konklusjon på hele utroskapet mellom meg og min mann Men sier ikke at det alltid er slik... Lykke til videre og håper det ordner seg for deg Anonymous poster hash: e1a3b...fd5 Wow, dørmatte! Anonymous poster hash: 3c392...77d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Har dere barn sammen? Anonymous poster hash: c1f6f...4b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå