Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Har vært borte fra mann og barn noen dager og kom hjem i dag. Har savnet de masse og gledet meg til å komme hjem. Men nå har jeg en følelse av at det ikke har noe å si fra eller til om jeg er her eller ikke. Tok meg i å tenke, er det sånn livet er? Kanskje det er bedre om jeg bare blir borte. Blir skremt av tankene mine, for jeg elsker jo ungene mine over alt! Men de irriterte meg i dag, med kjekling og sutring og tull. Jeg kjente jeg ble sint og lei av dem og følte jeg var en elendig mamma som kunne tåle så lite etter noen dager 'pause' fra ungemas. Så tenkte jeg at de kanskje hadde det like bra uten meg. Det har jo gått så greit mens jeg var borte på kurs... Anonymous poster hash: 23dcf...19a
MrsMilla Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Æsj, du var sikkert litt anspent etter kurset, kanskje sovet litt lite og sånt. Tipper det løser seg om du får ei god natts søvn og en god frokost :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Tror ikke det feiler deg noe. Jeg tåler også mindre om jeg har hatt en lengre pause, kanskje noe å gjøre med at man blir bortskjemt? Når man står i det kontinuerlig, så blir man liksom vant til det? Bare en tanke. Uansett så er de nok på ingen måte enig i at det hadde vært bedre om du bare ble borte, sånn må du ikke tenke. Anonymous poster hash: 1d941...a3e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Uff da Anonymous poster hash: 706fc...967
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Tror ikke det feiler deg noe. Jeg tåler også mindre om jeg har hatt en lengre pause, kanskje noe å gjøre med at man blir bortskjemt? Når man står i det kontinuerlig, så blir man liksom vant til det? Bare en tanke. Uansett så er de nok på ingen måte enig i at det hadde vært bedre om du bare ble borte, sånn må du ikke tenke. Anonymous poster hash: 1d941...a3e Signerer denne
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Takk for svar. Føles litt bedre i dag, men ikke helt på plass ennå. Anonymous poster hash: 23dcf...19a
☆☆☆ Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Dette lyser kaffimangel lang veg. Kaffi er eit viktig stoff kroppen treng, spesielt på morgonen. Du får det reseptfritt på butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå