Miss Impatient Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Hva er de beste bøkene du har lest?? 1 uke igjen til ks nå, og jeg må ha noen bøker å fordrive tiden med.....
Tbm88 Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 "Jeg tenker nok du skjønner det sjæl"-boken om Kristoffer gjerstad kihle. Gripende,trist,men verdt å lese! Rom gutten fra kodal/andebu som ble mishandlet til døde av sin egen stefar....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 god is not great av christopher hitchens Anonymous poster hash: 69a78...48a
snurripåsnei Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 alt av jo nesbø,karin fossum,jacob teorin er bra. milleniumtriologien har jeg lest alle gangene jeg har vært gravid :-)
Gabina Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 The perks of being a wallflower av Harper Lee og The Great Gatsby av Scott Flitzgerald. To fantastiske klassikere som bare må leses! Vil også anbefale: -The Perks of Being a Wallflower av Stephen Chbosky. Burde leses før du ser filmen. -The Fault in our Stars (Faen Ta Skjebnen på norsk) og Looking for Alaska av John Green. Det er to hjerteskjærende romaner om håp, kjærlighet og tap. De vil Garantert knuse hjertet ditt i tusen biter, men også gi deg mange inntrykk og spørsmål. The Fault in our Stars har et dystert tema, men har også mange lyspunkter og fikk meg både til å le og gråte. Anbefales på det sterkeste! Hilsen bokelsker
Miss Impatient Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2013 The perks of being a wallflower av Harper Lee og The Great Gatsby av Scott Flitzgerald. To fantastiske klassikere som bare må leses! Vil også anbefale: -The Perks of Being a Wallflower av Stephen Chbosky. Burde leses før du ser filmen. -The Fault in our Stars (Faen Ta Skjebnen på norsk) og Looking for Alaska av John Green. Det er to hjerteskjærende romaner om håp, kjærlighet og tap. De vil Garantert knuse hjertet ditt i tusen biter, men også gi deg mange inntrykk og spørsmål. The Fault in our Stars har et dystert tema, men har også mange lyspunkter og fikk meg både til å le og gråte. Anbefales på det sterkeste! Hilsen bokelsker Mente du å skrive To kill a mocking bird? Er vel den Harper Lee er kjent for å ha skrevet? Har lest den :-) Har sett filmen The great Gatsby allerede, så da står jeg over boka:-) Hørt at The fault in our stars skal være bra ja! Men det er en ungdomsbok, er den ikke?
Gabina Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 (endret) The perks of being a wallflower av Harper Lee og The Great Gatsby av Scott Flitzgerald. To fantastiske klassikere som bare må leses! Vil også anbefale: -The Perks of Being a Wallflower av Stephen Chbosky. Burde leses før du ser filmen. -The Fault in our Stars (Faen Ta Skjebnen på norsk) og Looking for Alaska av John Green. Det er to hjerteskjærende romaner om håp, kjærlighet og tap. De vil Garantert knuse hjertet ditt i tusen biter, men også gi deg mange inntrykk og spørsmål. The Fault in our Stars har et dystert tema, men har også mange lyspunkter og fikk meg både til å le og gråte. Anbefales på det sterkeste! Hilsen bokelsker Mente du å skrive To kill a mocking bird? Er vel den Harper Lee er kjent for å ha skrevet? Har lest den :-) Har sett filmen The great Gatsby allerede, så da står jeg over boka:-) Hørt at The fault in our stars skal være bra ja! Men det er en ungdomsbok, er den ikke? Ja, mente selvsagt How to Kill a Mockingbird.The Fault in our Stars står vel i ungdoms avdelingen, men synes den passer like godt for alle! Endret 1. juli 2013 av Gabina
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Hvilken sjanger vil du ha da? Jeg er i krim-modus for tida, og er snart ferdig med bøkene av Lars Kepler og Jørgen Brekke (3 hver). Spennende bøker som absolutt kan anbefales
Sølvpanter Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har lest noe jeg vil tro er flere tusen bøker, er en skikkelig lesehest, men har faktisk ikke noen favorittbok. Det er så mange bøker som er bra og som jeg koser meg med, men på hver sine måter. Det kommer helt an på sjangeren til boken og mitt eget humør. Er ganske altetende og liker de fleste sjangre, alt i fra krim, tenåringsbøker og humor, fantasy og til dype anerkjente bøker som rører ved sjelen. Men kan veldig godt anbefale de siste bøkene jeg har lest, for de har jeg virkelig kost meg med. Ene er "Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant". Utrolig velskrevet og morsom, smålo gjennom hele boken. Den er ren underholdning på sin egen artige og usannsynlige måte og minner faktisk svakt om Forrest Gump etter min mening. Og så har jeg lest Merete Junker sine tre krimbøker om Mette Minde. Likte de bøkene godt. Lettleste og spennende Vil du ha noe mer alvorlig og rørende kan jeg anbefale Helga Flatland sine to bøker, utrolig flotte bøker!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har lest noe jeg vil tro er flere tusen bøker, er en skikkelig lesehest, men har faktisk ikke noen favorittbok. Det er så mange bøker som er bra og som jeg koser meg med, men på hver sine måter. Det kommer helt an på sjangeren til boken og mitt eget humør. Er ganske altetende og liker de fleste sjangre, alt i fra krim, tenåringsbøker og humor, fantasy og til dype anerkjente bøker som rører ved sjelen. Men kan veldig godt anbefale de siste bøkene jeg har lest, for de har jeg virkelig kost meg med. Ene er "Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant". Utrolig velskrevet og morsom, smålo gjennom hele boken. Den er ren underholdning på sin egen artige og usannsynlige måte og minner faktisk svakt om Forrest Gump etter min mening. Og så har jeg lest Merete Junker sine tre krimbøker om Mette Minde. Likte de bøkene godt. Lettleste og spennende Vil du ha noe mer alvorlig og rørende kan jeg anbefale Helga Flatland sine to bøker, utrolig flotte bøker! Hvis du likte "Hunderåringen.. osv", vil du garantert like bøkene til Arto paasilinna, som den boken er veldig tydelig inspirert av. Anonymous poster hash: 17b71...619
LizbethOsnes Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Blomstenes hemmelige språk av Vanessa Diffenbaugh har jeg nylig lest, og falt fullstendig for den "Sammen til verdens ende" og "Etter verdens ende" (sistnevnte er oppfølger), "Idas dans", "En ung jentes siste ord - Regine Stokke".. Alt av Emily Griffin er også bøker jeg sluker rått, og "Rivaler" av Sharon Osbourne var overraskende god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå