Gå til innhold

Kniping - igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke si at jeg er noen racer på å knipe. Snart ett år siden fødsel, og det har gått seg noenlunde til, men jeg vil gjerne bli bedre og etter hvert ha full kontroll i alle situasjoner.

Problemet er bare at noen dager etter at jeg setter inn offensiven, blir jeg lekk som en sil! Da kan jeg knapt gå en liten tur uten at det går galt - det er som i barseltiden igjen. Sånn har det vært også etter tidligere fødsler. Kan trygt si at dette ikke er motiverende, så jeg slutter ganske raskt.

Er det vanlig? Blir det verre før det bli bedre?

Anonymous poster hash: 4a041...7ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du gjør det riktig? For du skal ikke bli mer lekk av å knipe...

Jeg kjøpte vaginalvekter for å få det til ordentlig, og det hjalp på teknikken her.

Noen blir aldri helt tette igjen, og da kan du få operasjon.

Skrevet

Jeg har jo kjent etter, det strammer rundt fingeren når jeg kniper, og jeg klarer å kutte strålen når jeg tisser. nå har jeg "trent" noen dager, og jeg klarer ikke å kutte strålen. Har lurt litt på det selv, men finner liksom ut at jeg gjør det riktig..

hvor kjøpte du vaginalvekter, og hvordan/når bruker du dem?

hi

Skrevet

Bestilte dem på apoteket. Det var ikke lagervare...

Jeg brukte dem hver eneste kveld en periode, i kveldsstellet. Det hjalp altså meg til å finne riktig teknikk, for jeg hadde gjort det feil.

Jeg ble likevel aldri helt tett, så tilslutt tok jeg mot til meg og gikk til legen og klaget min nød. Da fikk jeg først time hos gynekolog og et sånt elektrisk apparat for bekkenbunnstrening, og deretter ble det operasjon.

Skrevet

Hmm. Takk for svar. Da starter jeg på apoteket, håper inderlig det er det som skal til (og seff litt større egeninnsats. som virker mer overkommelig uten utsiktene til fullstendig lekkasje)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...