Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Hei! Mini har fått plass i denne barnehagen til høsten Noen som har noen erfaringer å dele om denne barnehagen? Anonymous poster hash: 0677e...3c2
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Har hatt begge mine barn der i 1 år. Det er 2 år siden de sluttet. Jeg er fornøyd, det har jo mye med de ansatte også å gjøre selvfølgelig. Jeg kan sånn sett legge til at jeg er mer fornøyd med bhg de gikk i før og etter denne. Ja det har blitt litt flytting, men nå har vi slått oss til ro
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Har hatt begge mine barn der i 1 år. Det er 2 år siden de sluttet. Jeg er fornøyd, det har jo mye med de ansatte også å gjøre selvfølgelig. Jeg kan sånn sett legge til at jeg er mer fornøyd med bhg de gikk i før og etter denne. Ja det har blitt litt flytting, men nå har vi slått oss til ro Kjekt å få svar Kan jeg spørre om hva du ikke var fornøyd med? Hva var bedre med de to andre barnehagene? Anonymous poster hash: 0677e...3c2
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 De to andre bhgene har vært på mer landlige steder og dermed vært mindre barn og færre voksne + mer uteplasser og mye mer mulighet til utfoldelse rett utfor bhgen. Ellers følte jeg også at de kritiserte en del av det jeg gjorde. Hadde det travelt for å nå jobben når jeg leverte i bhg. Og selv om jeg fulgte barna inn og hjalp å finne frem maten var jeg en dårlig mor fordi jeg måtte skynde meg. Fikk også kjeft for at jeg leverte storesøster på sin avd. og gikk gjennom lillebrors avd. for å levere han. Fordi klokken på lillebrors avd. var litt senere enn den på storesøsters så de hadde ikke åpnet enda.. Og ja jeg mener det! Ellers var personalet glad i barna og ville det beste.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 De to andre bhgene har vært på mer landlige steder og dermed vært mindre barn og færre voksne + mer uteplasser og mye mer mulighet til utfoldelse rett utfor bhgen. Ellers følte jeg også at de kritiserte en del av det jeg gjorde. Hadde det travelt for å nå jobben når jeg leverte i bhg. Og selv om jeg fulgte barna inn og hjalp å finne frem maten var jeg en dårlig mor fordi jeg måtte skynde meg. Fikk også kjeft for at jeg leverte storesøster på sin avd. og gikk gjennom lillebrors avd. for å levere han. Fordi klokken på lillebrors avd. var litt senere enn den på storesøsters så de hadde ikke åpnet enda.. Og ja jeg mener det! Ellers var personalet glad i barna og ville det beste. Hmm, det hørtes rart ut det med klokkene!! Men kjekt å høre at personalet var glad i barna da Og det med utearealet og landlige steder er jo greit. Takk for at du delte din erfaring Anonymous poster hash: 0677e...3c2
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Andre erfaringer? Anonymous poster hash: 0677e...3c2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Dytt!! Anonymous poster hash: 0677e...3c2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/barnehager/barnehagebasen/barnehage.php?id=4575 Her kan du lese litt erfaringer Anonymous poster hash: 6fe63...b18
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/barnehager/barnehagebasen/barnehage.php?id=4575 Her kan du lese litt erfaringer Anonymous poster hash: 6fe63...b18 Takk! Det var lurt Anonymous poster hash: 0677e...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå