Gå til innhold

Myklaberget barnehage i Sandnes


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Mini har fått plass i denne barnehagen til høsten :)  Noen som har noen erfaringer å dele om denne barnehagen?  :)



Anonymous poster hash: 0677e...3c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt begge mine barn der i 1 år. Det er 2 år siden de sluttet. Jeg er fornøyd, det har jo mye med de ansatte også å gjøre selvfølgelig. Jeg kan sånn sett legge til at jeg er mer fornøyd med bhg de gikk i før og etter denne. Ja det har blitt litt flytting, men nå har vi slått oss til ro :)

Skrevet

Har hatt begge mine barn der i 1 år. Det er 2 år siden de sluttet. Jeg er fornøyd, det har jo mye med de ansatte også å gjøre selvfølgelig. Jeg kan sånn sett legge til at jeg er mer fornøyd med bhg de gikk i før og etter denne. Ja det har blitt litt flytting, men nå har vi slått oss til ro :)

Kjekt å få svar :)

 

Kan jeg spørre om hva du ikke var fornøyd med?

Hva var bedre med de to andre barnehagene? 

 

Anonymous poster hash: 0677e...3c2

Skrevet

De to andre bhgene har vært på mer landlige steder og dermed vært mindre barn og færre voksne + mer uteplasser og mye mer mulighet til utfoldelse rett utfor bhgen.

 

Ellers følte jeg også at de kritiserte en del av det jeg gjorde. Hadde det travelt for å nå jobben når jeg leverte i bhg. Og selv om jeg fulgte barna inn og hjalp å finne frem maten var jeg en dårlig mor fordi jeg måtte skynde meg. Fikk også kjeft for at jeg leverte storesøster på sin avd. og gikk gjennom lillebrors avd. for å levere han. Fordi klokken på lillebrors avd. var litt senere enn den på storesøsters så de hadde ikke åpnet enda.. Og ja jeg mener det!

 

Ellers var personalet glad i barna og ville det beste.

Skrevet

De to andre bhgene har vært på mer landlige steder og dermed vært mindre barn og færre voksne + mer uteplasser og mye mer mulighet til utfoldelse rett utfor bhgen.

 

Ellers følte jeg også at de kritiserte en del av det jeg gjorde. Hadde det travelt for å nå jobben når jeg leverte i bhg. Og selv om jeg fulgte barna inn og hjalp å finne frem maten var jeg en dårlig mor fordi jeg måtte skynde meg. Fikk også kjeft for at jeg leverte storesøster på sin avd. og gikk gjennom lillebrors avd. for å levere han. Fordi klokken på lillebrors avd. var litt senere enn den på storesøsters så de hadde ikke åpnet enda.. Og ja jeg mener det!

 

Ellers var personalet glad i barna og ville det beste.

Hmm, det hørtes rart ut det med klokkene!! Men kjekt å høre at personalet var glad i barna da :)

Og det med utearealet og landlige steder er jo greit.

Takk for at du delte din erfaring :)

 

Anonymous poster hash: 0677e...3c2

Skrevet

Andre erfaringer? 



Anonymous poster hash: 0677e...3c2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dytt!! 



Anonymous poster hash: 0677e...3c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...