Gå til innhold

Myklaberget barnehage i Sandnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mini har fått plass i denne barnehagen til høsten :)  Noen som har noen erfaringer å dele om denne barnehagen?  :)

Anonymous poster hash: 0677e...3c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt begge mine barn der i 1 år. Det er 2 år siden de sluttet. Jeg er fornøyd, det har jo mye med de ansatte også å gjøre selvfølgelig. Jeg kan sånn sett legge til at jeg er mer fornøyd med bhg de gikk i før og etter denne. Ja det har blitt litt flytting, men nå har vi slått oss til ro :)

Skrevet

Har hatt begge mine barn der i 1 år. Det er 2 år siden de sluttet. Jeg er fornøyd, det har jo mye med de ansatte også å gjøre selvfølgelig. Jeg kan sånn sett legge til at jeg er mer fornøyd med bhg de gikk i før og etter denne. Ja det har blitt litt flytting, men nå har vi slått oss til ro :)

Kjekt å få svar :)

Kan jeg spørre om hva du ikke var fornøyd med?

Hva var bedre med de to andre barnehagene? 

Skrevet

De to andre bhgene har vært på mer landlige steder og dermed vært mindre barn og færre voksne + mer uteplasser og mye mer mulighet til utfoldelse rett utfor bhgen.

Ellers følte jeg også at de kritiserte en del av det jeg gjorde. Hadde det travelt for å nå jobben når jeg leverte i bhg. Og selv om jeg fulgte barna inn og hjalp å finne frem maten var jeg en dårlig mor fordi jeg måtte skynde meg. Fikk også kjeft for at jeg leverte storesøster på sin avd. og gikk gjennom lillebrors avd. for å levere han. Fordi klokken på lillebrors avd. var litt senere enn den på storesøsters så de hadde ikke åpnet enda.. Og ja jeg mener det!

Ellers var personalet glad i barna og ville det beste.

Skrevet

De to andre bhgene har vært på mer landlige steder og dermed vært mindre barn og færre voksne + mer uteplasser og mye mer mulighet til utfoldelse rett utfor bhgen.

Ellers følte jeg også at de kritiserte en del av det jeg gjorde. Hadde det travelt for å nå jobben når jeg leverte i bhg. Og selv om jeg fulgte barna inn og hjalp å finne frem maten var jeg en dårlig mor fordi jeg måtte skynde meg. Fikk også kjeft for at jeg leverte storesøster på sin avd. og gikk gjennom lillebrors avd. for å levere han. Fordi klokken på lillebrors avd. var litt senere enn den på storesøsters så de hadde ikke åpnet enda.. Og ja jeg mener det!

Ellers var personalet glad i barna og ville det beste.

Hmm, det hørtes rart ut det med klokkene!! Men kjekt å høre at personalet var glad i barna da :)

Og det med utearealet og landlige steder er jo greit.

Takk for at du delte din erfaring :)

Skrevet

Andre erfaringer? 

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytt!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...