Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Jeg frykter at jeg er blitt gravid. Skal ta en test i morgen, og gruer meg allerede. Har mange av tegnene på at jeg er gravid. Ømme pupper, treg mage og kvalm. + jeg skulle ha hatt mensen for 2 dager siden. Er jeg gravid så er det et resultat av en one night stand. Skal jeg beholde eller ta abort? Er igrunn i mot abort, men hva om jeg ikke greier å ta vare på babyen? Hvis jeg beholder så blir jeg mest sansynlig alenemor.. Er det noen som har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde dere? Anonymous poster hash: adf49...3bc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Jeg ville ventet med å tenke på det til du har evt positiv test. Er den negativ så har du vel lært noe av det og. Anonymous poster hash: 0e8d0...369
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 og hvem er du å bestemme om Jesus har valgt å skjenke deg et barn? Anonymous poster hash: 0e043...3ce
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Jaja, sånn går det når man er løs i strikken. Anonymous poster hash: fc36b...aaf
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 og hvem er du å bestemme om Jesus har valgt å skjenke deg et barn? Anonymous poster hash: 0e043...3ce Hun er den som eventuelt skal bære fram dette barnet. Hva har Jesus med saken å gjøre? Jøsses for noen svar!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har aldri vært gravid etter ons, men har en gang tenkt "hva hvis??". Jeg har alltid sagt at for min del hadde det vært helt feil å ta abort hvis jeg ble gravid, for hvis man er voksen og har sex, ja, da kan det bli barn av det. Men etter å ha hatt et ons midt i studietiden begynte jeg å tenke etter, hva hvis jeg har blitt gravid nå, selv om det var lite sannsynlig ettersom jeg brukte p-piller og vi brukte kondom. Jeg hadde garantert blitt helt alene hvis jeg var gravid i det tilfellet. Jeg tror at jeg hadde tatt abort hvis jeg virkelig hadde blitt gravid da, men helt sikker kan man ikke være før man er i situasjonen. Anonymous poster hash: 5c30d...12c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Jeg ble det, aner ikke hvem fyren var. Var allerede alenemor for ett barn med adhd diagnose hvor pappa var død, så null avlastning. Tok abort og har aldri angret. Anonymous poster hash: 2555b...38f
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Det kommer veldig an på livssituasjonen min. Ung, uten utdannelse og muligheter for en god inntekt, hadde jeg tatt abort. Tok en abort da jeg var 19 år. var da gravid med en skikkelig dårlig kjæreste. Viste at abort var rett med en gang og har aldri angret. Ble gravid på angrepilla som 33 åring. Litt mer enn ONS, men ikke mye. Hadde da høy utdanning, fast jobb, hus og alt på plass. Graviditeten kjentes så rett ut denne gangen. Har vært et helvete med BF, men han er heldigvis ressurssterk og god mot datteren vår selv om han er et rasshøl mot meg. Erfaringen har gjort at jeg nå har valgt å få barn helt alene! Tar ikke sjansen på å ha en bitter BF til i livet mitt som gjør livet surt!! Du må bestemme selv og gjøre det som føles rett. Anonymous poster hash: 5efc6...95e
DaTuMa Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Har aldri hatt en ons, så ikke vært i situasjonen. Men da jeg kom over en viss alder sa jeg til meg selv at hvis jeg skulle blitt gravid ved et uhell nå, ville jeg beholdt. Hvis gammel er du? Har du jobb? Vet du hvem fyren evt er?
BareMas Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 og hvem er du å bestemme om Jesus har valgt å skjenke deg et barn? Anonymous poster hash: 0e043...3ce Tipper det ikke var Jesus hun hadde seg med, så da har han heller ingen stemmerett i saken!
Gjest Yzma Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 og hvem er du å bestemme om Jesus har valgt å skjenke deg et barn? Anonymous poster hash: 0e043...3ce Atte, hæ? Eneste skjenkingen som skjedde her, var vel sånn egentlig HI's skjenking av seg selv, som gjorde at hun endte opp med ONS... Hi, vent til du står med positiv test i hånda Selv ville jeg ikke klart abort uansett, men så ville jeg ikke hatt ons i utgangspunktet. Og hvertfall ikke ubeskyttet.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Har tatt abort i et lignende tilfelle, men da var jeg 21 år. Nå er jeg 28 og jeg tror ikke jeg hadde greid abort hvis det hadde skjedd nå istedet. Føler det kommer veldig an på hvor gammel du er og ikke minst hvor moden og klar for å få et barn du føler deg. Jeg tenker ikke på aborten jeg hadde, og tro det eller ei men det er ikke alltid det er noen "big deal" å ta abort. Det er faktisk det beste noen ganger. Anonymous poster hash: fea42...191
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Hei, HI her. Tok to tester idag, den ene ble positiv og den andre negativ (samme urinprøve). Har bestilt nye tester, så skal teste på nytt når de kommer. Noen som har erfaring med strimlene til billigtester? Jeg er 25 år, fast jobb og bra økonomi. Ja jeg vet hvem fyren er, og vi brukte kondom! Det var også første gang jeg hadde ONS Anonymous poster hash: adf49...3bc
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Hvorfor tror du at du er gravid dersom dere brukte kondom. Å det går ann å få en falsk negativ, men veldig sjelden den er falsk positiv, så jeg vil tippe du er gravid. Sikker på det er han da, dersom dere brukte kondom?? Anonymous poster hash: 4badd...066
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 Jeg ble gravid som nittenåring etter et ons. Det gikk helt fint, jeg er 23 år nå og snart ferdig utdannet byggingeniør, så vil jo absolutt si det gikk bra i mitt tilfelle. Barnefaren var kjempesur da jeg fortalte at jeg ville beholde, men kom på banen etterhvert. Lykke til, følg magefølelsen din Anonymous poster hash: 138b9...862
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #16 Skrevet 1. juli 2013 Ja, jeg er 100% sikker på at det er han. Anonymous poster hash: adf49...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå