Gå til innhold

Mannen steriliserte seg.... Nå er jeg gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forferdelig vanskelig situasjon, og jeg har ikke fortalt han det ennå. Det er hans barn, det er hundre prosent sikkert. Han jobber borte 14 dager, og jeg fant ut rett før helga. Vi har to barn og ville ikke ha flere. Han steriliserte seg for 4 mnd siden og vi fikk da vite at etter 30 utløsninger eller 3 mnd ville han være helt steril. Han har ikke fått testa seg ennå, og tydeligvis burde vi gjort det før vi ble slappe med annen prevensjon.

Vår minste er bare 8 mnd....

Jeg ønsker ikke flere barn men tror ikke jeg kan tilgi meg selv en abort.

Og er livredd for at mannen min vil reagere med å si at abort er eneste løsning.

Gruer meg for å si noe..... Og for den diskusjonen som måtte komme hvis han sier det jeg tror....

Anonymous poster hash: 7d29b...6d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan jo ikke kreve noen ting.

Dere har tatt en sjanse, alle vet (og særlig de som selv har sterilisert seg og fått info under inngrepet) at det ikke er alltid steriliseringen er vellykket og at man aldri skal ha sex uten prevensjon før man har testet at det ikke er levende sædceller i utløsningen.

Han var med på sex'en og må ta ansvaret for resultatet. Han kan ikke kreve at du skal skrape ut babyen dere sammen har laget. Det hadde jeg virkelig aldri gjort!

Anonymous poster hash: 00f29...96e
Skrevet

Synd dere ikke testet da. Det må man gjøre for å være sikre.Men sånn er det nå blitt og dere får prøve å snakke om og finne ut av dette. Skjønner du gruer deg . Masse Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...