Von Hertelhofen Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 (endret) På tuben står det ofte at det skal virke i 3 - 5 minutter. Men frisører har sagt til meg at en halvtime - en time er best. I natt tenkte jeg at jeg skal sove med hårkur. Det går vel greit? Endret 30. juni 2013 av Dataverket
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Min frisør sa til meg for en tid siden at jeg bare skulle sove med den over natten. Og siden jeg har tykt krøllete hår ser det ikkefett eller rart ut heller så har hent jeg har hatt det i til etter jobb dagen etterpå Anonymous poster hash: 471d9...f3b
silje1989 Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har hørt at så lenge det står 3-5 minutter på kuren, så hjelper det ikke å ha den i lenger enn det. Det blir ikke noe bedre resultat av det . For det er den tiden kuren bruker på å trenge inn i håret. Men vet ikke jeg altså, pleier å skylle ut etter 10 min. jeg.
DaTuMa Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har også hørt at det ikke er noen vits å ha det i lenger. Håret blir mettet etter den tiden som står på pakka. Jeg har den i mens jeg feks barberer leggene, at aldri tiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå