Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Har satt opp hele permisjonstida nå i skjemaet, mødrekvote, felleskvote osv( ikke fedrekvoten da den skal inn senere). Det jeg ble veldig usikker på nå,er om jeg har gjort rett ifht søknaden fordi: Jeg tar ut fire uker ferie i år, etter anbefaling fra rådgiver på personalkontoret, for å slippe å søke om overflytting av ferie til neste år. Det har jeg da ført opp i søknaden som at jeg ikke skal ta ut hele mødrekvoten umiddelbart etter fødsel, og fylt ut datoer for når jeg tar mødrekvoten i tabellen under. Er dette riktig, eller må jeg i tillegg søke om forskyvning/utsettelse av mødrekvoten? Blir veldig takknemlig for svar, beklager dersom det ble rotete skrevet. Anonymous poster hash: 54c44...05b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Jeg er ganske sikker på at du ikke kan ta ut ferie i løpet av de første 6 ukene, men det er vel bare å skrive opp ferie til høsten? Det gjorde jeg da jeg hadde termin midt i juli for noen år siden. Anonymous poster hash: 3ae2d...5c8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Ja det sa rådgiver også, så har satt opp ferie åtte uker etter termin for å være på den sikre siden. Måtte du søke spesielt for å ta ut ferien? (Annet enn å planlegge med arbeidsgiver) Anonymous poster hash: 54c44...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå