Gå til innhold

Flere som ikke har fått skattepengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde de skulle komme nå i slutten av juni jeg?

Anonymous poster hash: 50701...493
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og jeg ringte inn til de, og da var svaret at det var noe jeg ikke hadde fyllt ut på selvangivelsen. Det var grunnen.

Skrevet

Ja jeg. Jeg takket nei til å få igjen rundt 83 000 kr da jeg vet at de åpenbart tar feil. Venter fortsatt på at de skal behandle min selvangivelse på nytt. Regner med baksmell på rundt åtte el ni tusen.

Skrevet

Det er uansett ikke alle som får i juni, noen må vente til oktober, men det er mest for selvstendig næringsdrivende.

Skrevet

Mange fikk nå 26. juni. De som ikke fikk da får en gang mellom 7. august og 16. oktober.

Skrevet

De fleste får i juni, men ikke alle.

Jeg har heller ikke fått, det kommer en gang mellom august og oktober.

Anonymous poster hash: f74c8...b5e
Skrevet

Om de går gjennom akkurat din selvangivelse eller det er noe annet som skal sjekkes ut, så får du ikke pengene akkurat nå.

Jeg får ikke pengene før i oktober eller så tipper jeg siden mannen min er selvstendig næringslidende og nettopp har levert sin - og vi er gifte.

Skrevet

Hadde endringer på selvangivelsen i år og forventer ikke å få skattepengene før til høsten engang. I fjor fikk jeg skattepengene jeg hadde tilgode i september :) Godt med litt ekstra penger på høsten slik at jeg blir ferdig med julegavehandlingen tidlig.

Skrevet

Har du fått utregningen? Om ikke så kommer de en annen gang i løpet av sommer/høst. Har du fått utregningen så kommer pengene innen 14 dager etter brevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...