Gå til innhold

Termin om en uke og ååh så vondt overalt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut om jeg går over termin :-( har så mye kynnere, som jeg må puste meg gjennom, kjempevond nedpress, klarer ikke å gå rundt i leiligheten uten å måtte holde meg fast for det presser sånn nedover. Ooog bekkenløsning som gjør at det kjennes ut som symfysen revner når jeg reiser meg.

Kan bare drømme om å komme meg ut. Nå har barnehagen stengt også, heldigvis har mannen ferie, men jeg får ikke slappet av så mye som jeg burde med en 2,5-åring løpende rundt. Klarer ikke å bare ligge på sofaen når vi liksom ikke er helt i mål med babyforberedelser enda. Argh!! Noen flere i samme situasjon? Går liksom bare rundt og har vondt og er sliten og oppgitt og venter på enda mer vondt. Akk... ;-) håper hun kommer snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg VELDIG igjen! Har igjen to uker, med tvillinger. Mange vonde kynnere, vondt der nede mellom lårene, vondt å ligge, vondt å sitte...klarer ikke gå særlig langt... 2 uker føles som en evighet nå...

Skrevet

Åh, og så med to inni der!!nkan ikke tenke meg hvor tungt det må være engang. Jeg heier på deg, to uker igjen blir fort forkortet med to da iallefall :)

Kynnere som kommer med sånn 5-10 minutters mellomrom og tildels stråler utover i lår og rygg... Kan det være maserier? Har hatt det sånn flere kvelder på rad, men så gir det seg jo igjen på natta og helt til jeg legger meg på sofaen neste kveld igjen..

Skrevet

Ja det er sånn til meg og. Veldig heftige kynnere på ettermiddag/kveld, og jeg begynner å lure på om noe er på gang. Men så roer det seg til natta igjen. Og kommer igjen neste kveld.

Skrevet

Signerer alt! Phuuuuuuii!!!!! Tvillinger jer også, to uker igjen. Kommer til å revne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...