Gå til innhold

Frekke folk altså..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk uanmeldt besøk i dag av ei i familien, det første hun sier er: oi, så rotete det var her i dag da.. jeg ble litt irritert og svarte litt småsurt og da så jeg at hun reagerte.

Skal nevnes at jeg har vært syk i helga med null energi til å rydde, har 3 små barn og har det vanligvis ganske ryddig.

Blæh! Lei av å få uanmeldt besøk hele tiden (får det ganske ofte)! Fra nå av skal jeg låse døra.

Anonymous poster hash: 9fb9b...b1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frekt!

Hadde kastet henne ut hvis jeg var deg

Skrevet

Denne personen bor forresten alene (surprise) og aner ikke hvor fort 3 barn klarer å rote!

Anonymous poster hash: 9fb9b...b1a
Skrevet

Jeg kjenner også folk som kan finne på å si akkurat det dem tenker. Rot er jo din egen sak og ikke hennes. Dessuten når man kommer på uanmeldt besøk så må man bare regne med litt rot. Du får si ifra at du ønsker hun skal si ifra på forhånd før hun kommer da, så du rekker å rydde litt. Kan ikke være shinet til en hver tid...

Anonymous poster hash: 7889b...148
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Æsj, hater uanmeldt besøk jeg også. Her er vi flinke å rote, men også flinke å rydde om vi VET vi får besøk..

Skrevet

Frekke damen!! Hater også uanmeldt besøkt, og selvsagt kommer det alltid når huset ikke er direkte ryddig eller man selv ikke er helt stellt (type tidlig lørdags morgenen) :P   Men at besøket i tillegg kommenterer at det er rotete er direkte frekt!

Skrevet

Det er vel kanskje egentlig ikke sånn man sier, men dersom keg vet de er rotete selv så må folk gjerne kommentere den åpenbare sannheten. Jeg ville nok kanskje slengt en kommentar tilbake om at det blir sånn med tre barn, og det vet jo ikke hun noe om, barnløs som hun er

Skrevet

Frekt! På den positive sida, så høyres det ut som ho ikkje vanlegvis synes de har det så rotete :)

Skrevet

Ei jeg kjenner, ei skikkelig krativ ei som elsker gamle ting. Tittet innom i det gamle huset vi har eid en stund (men ikke brukt) og skulle igang med å pusse opp, og kom med tilbakemeldingen: Her var det mye dritt. (Sånn vel og merke ETTER at vi hadde kastet ut det vi ikke ville ha.

Kunne ikke dy meg da jeg kom til hennes hus som også har masse gamle ting med å si det samme.. 

Enkelte har sosiale innover antenner

Anonymous poster hash: 7e27d...32a
Skrevet

Uanmeldt besøk er noe av det verste jeg vet. Da må de nesten ta det de får, om det så er at jeg ikke har dusjet, ikke har noe å by på og det ser ut som rene slummen i heimen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...