Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Kan man, helt seriøst, elske partneren sin, om man velger å være utro? Jeg tror man kan det. For min del så er det noe med spenningen og bekreftelsen fra andre. Jeg har aldri vært utro i ordets rette forstand. Men jeg flørter mye med andre. Jeg er fysisk på den måten at jeg klemmer mye, kan ta på armen, på låret, stryke på ryggen etc med andre, men jeg har aldri kysset eller hatt sex med en annen mann. Allikevel så er det deilig å flørte, å kjenne lysten på andre, og å få en bekreftelse tilbake. Jeg har en herlig mann. Kanskje ikke så spennende, men han er snill, god og han er min klippe her i livet. Uten han hadde livet mitt blitt utrolig trist. Hva tror dere andre? Anonymous poster hash: 22a77...ea6
Elsker livet Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tror så absolutt man kan elske partneren sin selv om man svikter og gjør urett.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Jeg trodde det (var utro mot min eks.) I dag skjønner jeg at man ikke kan elske noen når man er utro. Tanken på å la en annen mann ta på meg.....æsj! Jeg kan flørte, men gjør ikke noe jeg ikke kan gjøre foran min mann. Anonymous poster hash: 2c4a1...ccf
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Kan man, helt seriøst, elske partneren sin, om man velger å være utro? Jeg tror man kan det. For min del så er det noe med spenningen og bekreftelsen fra andre. Jeg har aldri vært utro i ordets rette forstand. Men jeg flørter mye med andre. Jeg er fysisk på den måten at jeg klemmer mye, kan ta på armen, på låret, stryke på ryggen etc med andre, men jeg har aldri kysset eller hatt sex med en annen mann. Allikevel så er det deilig å flørte, å kjenne lysten på andre, og å få en bekreftelse tilbake. Jeg har en herlig mann. Kanskje ikke så spennende, men han er snill, god og han er min klippe her i livet. Uten han hadde livet mitt blitt utrolig trist. Hva tror dere andre? Anonymous poster hash: 22a77...ea6 Hvorfor er det så mange som driter i å flørte med egen mann i hverdagen og synes det er deilig med oppmerksomhet fra andre? Mannen din hadde ikke vært så kjedelig hvis dere flørtet i hverdagen i stedet for å bruke oppmerksomheten på andre. Anonymous poster hash: 3a9bc...85c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Selvfølgelig kan man det! Vi er ikke monogam naturlig og det er få som går igjennom et langt samliv uten å være i nærheten av utroskap. Våkn opp naive damer !!! Anonymous poster hash: afb82...e9a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Jeg flørter masse med mannen min! Mer enn hva jeg gjør med "alle" andre.. Hi Anonymous poster hash: 22a77...ea6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Selvfølgelig kan man det! Vi er ikke monogam naturlig og det er få som går igjennom et langt samliv uten å være i nærheten av utroskap. Våkn opp naive damer !!! Anonymous poster hash: afb82...e9a Snakk for deg selv! Både jeg og flere av dem jeg kjenner blir fysisk dårlig av å bare tenke på det! Jeg tror ikke man kan elske partneren sin om man er utro. Anonymous poster hash: 0393d...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå