Skautrollet Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 holdt på å gå rett på en diger hoggorm som lå og slikket sol, på vårt inngangsparti, midt på dørmatta. hadde babyen i armene og holdt på å få hjertet i halsen omtrent.ble til at jeg mått legge fra meg babyen og prøve å husje den vekk med en feiekost. grøss
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde fått helt panikk He He Bor du litt på landet? Anonymous poster hash: b7033...d43
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 synes nå du tok det nokså pent jeg. for en 4-5 år siden (før jeg hadde barn) kom en huggorm inn i hagen min, og "morsinnstinktet" ovenfor hunden og katten min gjorde så jeg løp inn, tok på slagstøvler, røsket meg med spaden og kverket det fredede dyret! også satt jeg resten av dagen med beina i sofaen, med fullstendig noia for at familien til ormen skulle komme inn å bite meg i tåa Anonymous poster hash: 52630...013
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde i alle fall i husjet den vekk, hadde fått livet av den slik at den aldri kunne plaget meg eller mine igjen
Skautrollet Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde fått helt panikk He He Bor du litt på landet? Anonymous poster hash: b7033...d43 bor litt i utkanten av et gammelt byggefelt, tett inntil skog og mark
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Usj! Jeg leste fetaost, i stedet for feiekost, så litt snodig ut i hodet mitt før jeg kom på feilen
nagini Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Åh, huggormer er jo vakre! Pleier å løfte dem forsiktig ut av veien (holder man rett bak hodet kan de ikke bite), men med baby i armene hadde jeg nok tatt feiekosten jeg også.
Serepta Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Åh, huggormer er jo vakre! Pleier å løfte dem forsiktig ut av veien (holder man rett bak hodet kan de ikke bite), men med baby i armene hadde jeg nok tatt feiekosten jeg også. Hæææ ? Tuller du ???
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde tatt babyen og løpt avgårde... Anonymous poster hash: e5cc6...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå