Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

holdt på å gå rett på en diger hoggorm som lå og slikket sol, på vårt inngangsparti, midt på dørmatta.

hadde babyen i armene og holdt på å få hjertet i halsen omtrent.ble til at jeg mått legge fra meg babyen og prøve å husje den vekk med en feiekost.

grøss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fått helt panikk He He

Bor du litt på landet?

Anonymous poster hash: b7033...d43

Skrevet

synes nå du tok det nokså pent jeg. for en 4-5 år siden (før jeg hadde barn) kom en huggorm inn i hagen min, og "morsinnstinktet" ovenfor hunden og katten min gjorde så jeg løp inn, tok på slagstøvler, røsket meg med spaden og kverket det fredede dyret! også satt jeg resten av dagen med beina i sofaen, med fullstendig noia for at familien til ormen skulle komme inn å bite meg i tåa ;)

Anonymous poster hash: 52630...013
Skrevet

Jeg hadde i alle fall i husjet den vekk, hadde fått livet av den slik at den aldri kunne plaget meg eller mine igjen :P

Skrevet

Jeg hadde fått helt panikk He He

Bor du litt på landet?

Anonymous poster hash: b7033...d43

bor litt i utkanten av et gammelt byggefelt, tett inntil skog og mark

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Usj!

Jeg leste fetaost, i stedet for feiekost, så litt snodig ut i hodet mitt før jeg kom på feilen :P

Skrevet

Åh, huggormer er jo vakre! Pleier å løfte dem forsiktig ut av veien (holder man rett bak hodet kan de ikke bite), men med baby i armene hadde jeg nok tatt feiekosten jeg også.

Skrevet

Åh, huggormer er jo vakre! Pleier å løfte dem forsiktig ut av veien (holder man rett bak hodet kan de ikke bite), men med baby i armene hadde jeg nok tatt feiekosten jeg også.

Hæææ ? Tuller du ???

Skrevet

Jeg hadde tatt babyen og løpt avgårde...

Anonymous poster hash: e5cc6...a38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...