Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Sjelden har noen trengt dette mer...str I85 og rygg/nakke/skulderplager de lux. Ferdig m barnefødsler. Men lurer jo på om det er mye komplikasjoner? Og så tør jeg ikke spørre helsepersonell hva slags innvirkning det har på sexlivet..... Har stor glede av puppene der og livredd for å miste følsomhet ;-) Anonymous poster hash: 0e49e...d32
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde ingen komplikasjoner. Har fått vonde brystvorter i ettertid. Sånn at man ikke kan ta på dem fordi det er vondt. Puppene ellers kan man klemme hardt på uten problem. Anonymous poster hash: b1f72...b70
ducatifru Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Jeg raknet i sømmen i den ene puppen og gikk med åpent sår i ett år og det lukta råttent kjøtt... Ingen følelse i vortene lenger. Men absolutt verdt operasjonen. Fikk dekt av offentlig.
ducatifru Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Glemte å si at man kan få problemer med spile bh i etterkant også.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Det er ganske vanlig med redusert følsomhet i brystvortene om disse blir flyttet. Anonymous poster hash: 73e7d...d55
Fruen i huset Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Har ingen komplikasjoner. Fine arr. God følelse. Fine pupper
Isola&Lille+julegave Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Min venninne mistet endel følelse, fikk veldig stygge arr pga infeksjon (hun kaller de frankenstein pupper), klarte ikke å fullamme noen av sine barn.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Ingen bivirkninger, raskt mobilisert. Øm i brystvortene i lang tid etter, men nå normal følelse. Fine bryster, men har begynt å henge. Lite arr. Masse melkeproduksjonen etter fødsel, men klarte ikke amme. Pumpet dog i lang tid etterpå. Anonymous poster hash: d67d0...c80
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Lite og ingen følelse i brystvortene og høyre gjør vondt når den blir kald. Og kan ikke amme. Er veldig fornøyd med utseende da, og nakken og skuldrene er også superfornøyde
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 Litt lite følelser i arra, og jeg sliter med amming. Fikk ikke til nå med min første som ble født for en måned siden. Men det er jo du ferdig med uansett og trenger heller ikke Være pga brystreduksjon at jeg ikke får nok melk, men de fjerner jo endel melkekjertler så kan godt Være. Sliter ikke med sexliv osv grunnet operasjonen Anonymous poster hash: b3300...d85
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Ikke vondt etterpå, men tok litt tid før det grodde (lønner seg å ta det veldig med ro uten noe stress de første ukene). Litt redusert følelse, men ikke noe som plager meg, liksom. Det er 12 år siden jeg gjorde det, og er fremdeles superfornøyd! Har gått opp mye i vekt, men de henger ikke mye. Fikk det dekket, og operasjonen foregikk i København. Anbefaler deg det hvis du plages med rygg og skuldre! :-) Anonymous poster hash: f5f8d...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå