Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ligger bare å gråter uten stopp. Jeg har kjøpt bolig med mannen, den største feilen jeg noensinne har gjort i mitt liv. Jeg vil og jeg må ut av forholdet, men kontrakten er allerede skrevet under på. Hvorfor var jeg så dum? Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 5304a...c46
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tror du må slutte å kjøpe hus sammen med menn du ikke vil bo sammen med. Og ut over det, ta deg sammen og bli voksen.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tror du må slutte å kjøpe hus sammen med menn du ikke vil bo sammen med. Og ut over det, ta deg sammen og bli voksen. Takk for svar. Selvfølgelig må jeg ta meg sammen. Skal jeg be ham å ta tilbake at han angrep meg for første gang i helgen? Tenk at jeg er så dum at jeg kjøper hus med ikke bare mannen min, men med "menn". Anonymous poster hash: 5304a...c46
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tror du må slutte å kjøpe hus sammen med menn du ikke vil bo sammen med. Og ut over det, ta deg sammen og bli voksen. så ekkel du er Anonymous poster hash: 5304a...c46
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Oi da, du var litt av en sympatisk kvinne. Fysh Anonymous poster hash: 5304a...c46
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tror du må slutte å kjøpe hus sammen med menn du ikke vil bo sammen med. Og ut over det, ta deg sammen og bli voksen. Takk for svar. Selvfølgelig må jeg ta meg sammen. Skal jeg be ham å ta tilbake at han angrep meg for første gang i helgen? Tenk at jeg er så dum at jeg kjøper hus med ikke bare mannen min, men med "menn". Anonymous poster hash: 5304a...c46 Hei, du skulle ha skrevet at han hadde angrepet deg i hovedinnlegget. Da hadde det vært lettere å forstå hvorfor du angrer. Du gjør det slutt med han, flytter ut og så krever du at huset skal bli solgt / han kjøper deg ut. Ønsker deg lykke til! Og for gudsskyld ikke bli i det forholdet. Anonymous poster hash: 21e1d...5ee
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tror du må slutte å kjøpe hus sammen med menn du ikke vil bo sammen med. Og ut over det, ta deg sammen og bli voksen. Ja dette var voksent. Anonymous poster hash: e1e05...adc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Oi da, du var litt av en sympatisk kvinne. Fysh Anonymous poster hash: 5304a...c46 hvorfor skriver du så mange innlegg? Anonymous poster hash: 97dbf...48b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Oi da, du var litt av en sympatisk kvinne. Fysh Anonymous poster hash: 5304a...c46 hvorfor skriver du så mange innlegg? Anonymous poster hash: 97dbf...48b For å understreke, selvfølgelig. Men, for å spørre om det jeg egentlig lurer på her. Finnes det noen som helst jeg kan gjøre i denne situasjonen. Er jeg nødt til å bo med denne mannen i et år, før jeg kan selge uten å måtte skatte på salget? Dette kommer jo til å bli en økonomisk katastrofe av dimensjoner! Jeg kan jo ikke bli et minutt til i nærværet av ham. Han er så frastøtende at jeg ikke holder ut. Hjelpes meg, jeg har ødelagt alt. Jeg skulle aldri ha skrevet under:( Anonymous poster hash: 5304a...c46
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #10 Skrevet 30. juni 2013 men hvorfor i h.. kjøpte du hus med ham? Han var vel ingen engel før dere signerte kontrakten heller? Anonymous poster hash: 6b23a...aee
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 Å kjøpe bolig med noen er sjelden en impulshandling. Man går i banken og ber om lån, man går på visning, man snakker med megler, man skriver kontrakt. Altså en planlagt handling. Du skriver at mannen "angrep" deg i helgen, men du skriver ingenting om hva dette gjelder. Det er også sjelden at en mann man har vært lenge sammen med plutselig "angriper". Hva innebar dette angrepet da? Du kan anmelde han for "angrepet". Du kan rkevet at huset selves, evt. han han kjøper deg ut. Skatt blir kun på gevinsten, og siden dere akkurat han kjøpt, så kan jo han kjøpe deg ut fra din halvdel til den prisen dere allerede har forhandlet fram med megler. Evt. på huset legge ut til vanlig salg igjen! Anonymous poster hash: b6adb...3f3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 Tusen takk for svar, det setter jeg veldig pris på! Anonymous poster hash: 5304a...c46
mamma_til_gutt Skrevet 30. juni 2013 #13 Skrevet 30. juni 2013 Du, du skatter jo ikke av salget! Du skatter sv overskuddet. Skattlegging kan ikke på noen måte ende i en økonomisk katastrofe! Snarere tvert i mot.. Ved tap, som dere antakelig vil få når megler, dok.avgift etc er medtatt, vil dere få fradrag for dette. Så i grunn er moralen å selge før et år er godt slikt at du kan få skattefordeler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå