Gå til innhold

Orgasme i søvne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd d? Er 12 uker på vei. I dagmåres våknet jeg av en deilig orgasme, uten at jeg har rørt en ting! Er d normalt?

Anonymous poster hash: b348e...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp

Anonymous poster hash: b1f96...cf9
Skrevet

Har det ofte...ganske digg egentlig

Anonymous poster hash: 11455...b03
Skrevet

har skjedd en gang ;)

Anonymous poster hash: 46361...b68
Skrevet

Haha, det opplevde jeg også når jeg var ca 14 uker på vei :)

Jeg ble så forfjamset at jeg lurte på om jeg hadde drømt det, eller om han som ligger ved siden av meg hadde bedrevet litt overivrig tafsing :P

Anonymous poster hash: e1a39...ce3

Skrevet

Har jeg opplevd siden jeg var tenåring. Spesielt om det er lenge siden jeg har hatt sex.

Anonymous poster hash: ed2e4...4e0
Skrevet

Ja, med ujevne mellomrom skjer det ja, og oftere når jeg var gravid. Bare å nyte etterdønningene ;)

Anonymous poster hash: f3980...6ec
Skrevet

Skjedde faktisk på sykehuset andre natten etter at jeg tok keisersnitt, det var en litt merkelig følelse og våkne av den orgasmen. Var nesten litt redd for at rykningene i livmoren skulle være skadelig for såret...

Anonymous poster hash: f3980...6ec
Skrevet

Det pinlige er at man blir redd for å overnatte hos andre, eller sammen med andre. F.eks. hos slektninger.

[i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: dbb2c00cf5a2ea595e371fbb0ea7689e"] dbb2c...89e [/acronym] [/i]
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg har opplevd det mange ganger. Hadde aldri opplevd, eller hørt om det, før jeg var gravid.. Det fortsatte bare etter fødselen, og skjer kanskje sånn en gang i uka. Sier ikke nei takk jeg :P

Skrevet

Det pinlige er at man blir redd for å overnatte hos andre, eller sammen med andre. F.eks. hos slektninger.

Anonymous poster hash: dbb2c...89e

Hvorfor skulle det være pinlig?

De fleste lager ikke noen lyder, eller gjør noen bevegelser. Alt skjer med henda over dynen og i hodet. Har heller aldri i mitt voksne liv måttet overnatte sammen med slektninger på samme rom. Jeg og mannen får som regel vårt eget rom. ;-)

Anonymous poster hash: 5c744...20d

Skrevet

Ja, etter jeg ble gravid :) Skjedde første gang i uke 12 tror jeg.

Anonymous poster hash: bf57e...018

Skrevet

Ja, det har skjedd et par ganger  ;)

Anonymous poster hash: 6dfa3...235
Skrevet

Mer blodstrøm til underlivet når man er gravid, så kanskje ikke så rart ;)

Anonymous poster hash: 9d435...245

Skrevet

Det hender med meg av og til, men kan ikke huske at det skjedde når jeg var gravid. Det er nå når jeg har nærmet meg 30 og passert 30 at jeg har fått det.

Skrevet

Vits:

Ett år etter skilsmissen så lille Ole at mora lå og vred seg i senga mens hun ropte; Jeg trenger en mann, jeg trenger en mann! Dette gjentok seg flere ganger.

Noen uker etterpå så lille Ole at mora hadde en fremmed mann på soverommet, og de koste seg i senga.

Dette gjorde at det gikk opp et lys for lille Ole. Dagen etterpå la han seg i senga og presset hendene mot underlivet, og ropte; "Jeg trenger en sykkel, jeg trenger en sykkel!"

Anonymous poster hash: dbb2c...89e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...