Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Og det hjalp ikke akkurat å lese meldingene i utboksen på mobilen heller. Finnes det noen gode kjerringråd mot denne angsten? Siden jeg ikke har valium tilgjengelig Anonymous poster hash: 6cca2...87c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 ta deg en pils eller fem... Anonymous poster hash: 356ca...66f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Trøst deg med at om en uke så er det sikkert glemt. Litt avhengig av hva du gjorde selvfølgelig. Hadde mye fylleangst selv da jeg var ung. Er helt forferdelig. Er glad den tiden er forbi. Anonymous poster hash: 35ca8...a1b
mams87 Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Jeg pleier å bli deprimert dagen etter, selv om jeg IKKE har gjort noe galt i det hele tatt... kjipt....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Huff jeg hadde skikkelig fylleangst etter forige lørdag, det er borte nå. Det tok faktisk nesten ei uke. Anonymous poster hash: aae2d...8a6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Fortsette å drikke er vel det som fristet mest Men det er ganske så uaktuelt med tanke på at barna snart kommer hjem. Får trøste meg med at det går over, og at dumme fyllemeldinger til eksen ikke er verdens undergang. (Hvorfor finnes det ikke alkolås på mobiler?) Hi Anonymous poster hash: 6cca2...87c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Fortsette å drikke er vel det som fristet mest Men det er ganske så uaktuelt med tanke på at barna snart kommer hjem. Får trøste meg med at det går over, og at dumme fyllemeldinger til eksen ikke er verdens undergang. (Hvorfor finnes det ikke alkolås på mobiler?) Hi Anonymous poster hash: 6cca2...87c hva skrev du til han? Anonymous poster hash: 63d3c...775
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #10 Skrevet 30. juni 2013 Fortsette å drikke er vel det som fristet mest Men det er ganske så uaktuelt med tanke på at barna snart kommer hjem. Får trøste meg med at det går over, og at dumme fyllemeldinger til eksen ikke er verdens undergang. (Hvorfor finnes det ikke alkolås på mobiler?) Hi Anonymous poster hash: 6cca2...87c hva skrev du til han? Anonymous poster hash: 63d3c...775 At han var "den eneste ene" og at jeg aldri kommer til å komme over han.. Herregud grøsser av å skrive det her, og det stemmer jo ikke i det hele tatt heller. Det samme skjer hver gang jeg treffer han på byen i fylla. Når jeg er edru ville jeg ikke rørt han med en pinne engang, men med en gang jeg drikker så savner jeg han såååå mye visstnok. Dumme fulle kvinnfolk altså! Anonymous poster hash: 6cca2...87c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 Slutt å drikk? Anonymous poster hash: 530db...74c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 Slutt å drikk? Anonymous poster hash: 530db...74c Nei, det er jo så gøy så lenge det varer Anonymous poster hash: 6cca2...87c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #13 Skrevet 30. juni 2013 Huff, vet hvordan du har det. Slet mye med fylleangst før. Det er helt grusomt. Som en annen nevner over her, jeg fikk angst og "depresjon" selv om jeg visste jeg ikke hadde gjort noe dumt... Bestill noe junkfood og cola, samt smågodt, legg deg på sofan under et pledd, se en film (komedie eller skrekkfilm får gjerne tankene over på noe annet). Eller les et ferskt glossy magasin. Ta en god dusj, stell pent med deg selv (barber deg, peeling, hårkur, ansiktsmaske) og legg litt lett makeup. Når man ser fresh ut, så føler man seg hvertfall LITT freshere etter hvert. Synes IKKE det høres ille ut med noen fyllemeldinger til eks'en altså. Ta det lungt! Klem og god bedring! Anonymous poster hash: 69153...cde
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #14 Skrevet 30. juni 2013 Huff, vet hvordan du har det. Slet mye med fylleangst før. Det er helt grusomt. Som en annen nevner over her, jeg fikk angst og "depresjon" selv om jeg visste jeg ikke hadde gjort noe dumt... Bestill noe junkfood og cola, samt smågodt, legg deg på sofan under et pledd, se en film (komedie eller skrekkfilm får gjerne tankene over på noe annet). Eller les et ferskt glossy magasin. Ta en god dusj, stell pent med deg selv (barber deg, peeling, hårkur, ansiktsmaske) og legg litt lett makeup. Når man ser fresh ut, så føler man seg hvertfall LITT freshere etter hvert. Synes IKKE det høres ille ut med noen fyllemeldinger til eks'en altså. Ta det lungt! Klem og god bedring! Anonymous poster hash: 69153...cde Takk for trøstende ord Anonymous poster hash: 6cca2...87c
Mrs Smith Skrevet 30. juni 2013 #15 Skrevet 30. juni 2013 Fortsette å drikke er vel det som fristet mest Men det er ganske så uaktuelt med tanke på at barna snart kommer hjem. Får trøste meg med at det går over, og at dumme fyllemeldinger til eksen ikke er verdens undergang. (Hvorfor finnes det ikke alkolås på mobiler?) Hi Anonymous poster hash: 6cca2...87c hva skrev du til han? Anonymous poster hash: 63d3c...775 At han var "den eneste ene" og at jeg aldri kommer til å komme over han.. Herregud grøsser av å skrive det her, og det stemmer jo ikke i det hele tatt heller. Det samme skjer hver gang jeg treffer han på byen i fylla. Når jeg er edru ville jeg ikke rørt han med en pinne engang, men med en gang jeg drikker så savner jeg han såååå mye visstnok. Dumme fulle kvinnfolk altså! Hehe huff må le, men ikke av deg, men med deg;) kjenner meg igjen, blir så sentimental og kan si de rareste ting. Trøst ; dette er ikke det verste som kunne skjedd! Ta deg en kebab og tenk at på tirsdag er alt mye bedre Anonymous poster hash: 6cca2...87c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #16 Skrevet 30. juni 2013 Vet akkurat hvordan du har det! Har så ekstremt fylle angst i dag at jeg holder på å døø. Føler meg rett og slett drita deprimert :/. Uff.. skal aldri mer drikke Anonymous poster hash: 03238...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå