Gå til innhold

Sterilisere seg etter ks nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greier ikke helt bestemme meg om jeg skal sterililsere meg nå i forbindelse med ks nr 2 om noen uker. Vi har igrunnen tenkt at 2 barn er nok, og jeg sliter skikkelig i svangerskap med invalidiserende bekkenløsning, så tenker at kroppen og familien ikke greier belastningen med et svangerskap til. Samtidig drømte jeg alltid om tre barn når jeg var liten, og tenk om vi skulle få lyst på en til? Vi er egentlig for gamle til det, for da blir vi i tilfelle over 40...

Ikke vet vi jo hvordan det er å ha to barn enda heller, kan jo hende det er mer enn nokk. Hadde vært greit å slippe å tenke prevensjon, men tenk om vi angrer....

What to do???

Andre som har eller ikke har sterilisert seg etter å ha vurdert det i forbindelse med ks?

Anonymous poster hash: 8cbc1...7ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort.

Vi var også helt bestemt på 2 barn, pga veldig tøffe svangerskap, men da nr to passerte 2 år ombestemte vi oss og ville ha nr tre likevel.

Da nr tre var 1 år ble jeg gravid igjen, ute av det var planlagt, og da steriliserte jeg meg under keisersnittet med fjerde barnet.

Jeg er så glad for at vi har fått fire barn, vi her en perfekt storfamilie og jeg er 100% sikker på at om vi hadde fått bare to barn ville vi ha angret i ettertid.

Anonymous poster hash: c7cbb...3b7
Skrevet

Er du usikker er du ikke klar for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...