Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 prøver å speile dataskjermen til tven med airplay men finner ikke ut av det! står at det skal dukke opp et airplay-ikon på macen men finner ingen plass... og så kom det opp oppdatering på appleTV, så jeg trykte bare på oppdater, men nå når oppdateringen er ferdig kommer bare opp et ikon som viser at jeg må koble den til itunes... eeehm med en ledning som ikke kom med appleTV når jeg kjøpte den!!! den nye laderen til iphone5 ser det ut som... så nå får jeg ikke appletv i gang i det hele tatt fordi jeg mangler den ledningen!?!? årh!! kan jo ikke være sånn! den er jo koblet til itunes fra før! årh blir ås sint! burde i hvert fall vært med en sånn ledning i pakken da!!! Anonymous poster hash: 16855...85c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Jeg fikk ikke beskjed om å koble til iTunes, det har jeg aldri gjort med appletv. Det er ikke bare at du må logge på? Jeg fikk nå ikke spørsmål om det heller men... Apple tv- symbolet pleier å ligge på toppen av skjermen, der hvor wifi og slikt ligger, eller evt på de programmene du skal se. Hvor gammel er Apple-tv din? Jeg fikk min til jul, og der er ikke inngang til lightningkabel...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 ja, det kommer ingen symboler der oppe.... skulle aldri ha oppdatert den... syns det var merkelig for jeg koblet den jo sammen med itunes over trådløst nett, men nå etter oppdatering kommer det opp på skjermen at jeg må koble den til med en kabel jeg ikke har :-O den er ny, kjøpte den for et par dager siden... :-/ Anonymous poster hash: 16855...85c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Du må ikke koble til det trådløse nettet på nytt da? Sjekk innstillingene... Funker det ikke kan du prøve å dra ut kontakten litt.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 prøvd alt det, funker ennå ikke nå går det ikke an å skru på appletven i det hele tatt..... jaja, takk for du prøvde:) Anonymous poster hash: 16855...85c
Liaes Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Koble apple tv'n til mac'n med en miniusb kabel, og åpne i itunes!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Koble apple tv'n til mac'n med en miniusb kabel, og åpne i itunes! Ja, prøvde det og men den dukker ikke opp i itunes!! har prøvd to forskjellige micro-usb-kabler i tilfelle det var en av de som ikke virket men ingen respons! Anonymous poster hash: 16855...85c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 kjøpte den på fredag... kan jeg bare gå tilbake til butikken med den i morgen tror dere? Anonymous poster hash: 16855...85c
Liaes Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 D har ikke plugget ut strømmen når du har koblet den til mac/pc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå