Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Mannen og jeg har kranglet og jeg har sagt til ham at nok er nok og at jeg vurderer å bryte ut. Han gråt da jeg sa det og tryglet, men etter 15 minutter gikk han for å spise og se på tv... Nå har han jobbet natt i 3 netter. Når jeg har satt ham raskt på dagen har han grått, men det går fort over og han har verken ringt eller sent noen beskjeder. han har bare ikke tatt kontakt i det hele tatt. Egentlig ønsker jeg at han skal ta meg alvorlig og se at jeg ikke akter å leve i et ekteskap som ikke er godt, og jeg forsøkte å presse ham litt nå. I stedet har han ikke gjort noe. Nå ligger han vel å sover, og når han står opp gjør han nok et tappert forsøk i 10 minutter før han går lei... betyr dette at han ikke er engasjert nok, eller at han ikke tror jeg faktisk kommer til å gå denne gangen? Anonymous poster hash: 8a569...64c
Liv & Røre Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Mulig. Eller at han tror at du virkelig har bestemt deg så det ikke hjelper å trygle.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Seriøst? Du har i praksis sagt at du ikke ser fro de en framtid med han. Han har grått og tryglet flere ganger, men du er ikke fornøyd?? Hvis mange minutter hver dag mener du at han skal trygle og be da? Jeg synes du høres svært så kravstor ut. Det virker som det eneste du ønsker er at han skal trygle mer for å få deg til å bli framfor at dere begge setter dere ned sammen og har en konstruktiv samtale om hva som faktisk ikke fungerer i forholdet deres. Selv ville jeg faktisk ALDI funnet på å trygle noen om å bli hos meg hvis de ikke selv var interessert. Har man problemer i forholdet, må man sette seg ned samme on forsøke å løse problemene. At den ene skal trygle og den andre skal ta personen "i nåde" høres absolutt ikke ut som en god løsning for et varig forhold! Anonymous poster hash: 49563...2c3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Seriøst? Du har i praksis sagt at du ikke ser fro de en framtid med han. Han har grått og tryglet flere ganger, men du er ikke fornøyd?? Hvis mange minutter hver dag mener du at han skal trygle og be da? Jeg synes du høres svært så kravstor ut. Det virker som det eneste du ønsker er at han skal trygle mer for å få deg til å bli framfor at dere begge setter dere ned sammen og har en konstruktiv samtale om hva som faktisk ikke fungerer i forholdet deres. Selv ville jeg faktisk ALDI funnet på å trygle noen om å bli hos meg hvis de ikke selv var interessert. Har man problemer i forholdet, må man sette seg ned samme on forsøke å løse problemene. At den ene skal trygle og den andre skal ta personen "i nåde" høres absolutt ikke ut som en god løsning for et varig forhold! Anonymous poster hash: 49563...2c3 Ser poenget ditt. Han holdt meg hardt i armen og dytten meg inni veggen. Ble veldig redd. Vil at han skjønner at jeg går om det er slik han tenker å behandle sin partner. Anonymous poster hash: 8a569...64c
Fru Ugle Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Mange menn vet ikke hvordan de skal gå fram i denne situasjonen du beskriver...han kan ikke lese dine tanker heller ift hva du vil fra han...hvis du er den flinke i kommunikasjonsdelen, da tar du initiativ til en konstruktiv samtale. Men du bør nesten bestemme deg, vil du gi forholdet en ny sjanse eller ikke? Det verste er jo for mannen din å ikke vite om du mener alvor av det du sa eller ikke. Bestem deg, og så snakker du med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå