Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Er den så super som alle skal ha det til? Tenker mest på sportsdelen nå Fortell ! Anonymous poster hash: 63251...5fb
mamma_til_gutt Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Jeg elsker min! Både sportsdel og bag også synes jeg faktisk at den er tøff, i motsetning til mange andre
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Hadde til tvillingene, drittvogn når man brukte sportsdenen. Kom ikke til korga under når de lå nede. 8 glidelåser å krangle med hver gang de skulle sitte/ligge, ungene satt ikke godt. Eneste positive var håndbremsen. Anonymous poster hash: 90553...2bb
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Den har håndbrems! Det er en fantastisk egenskap hos en vogn:) Anonymous poster hash: 486d6...ac6
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Er det en greie da? Jeg har en tfk tvillingvogn og ja, den er god å trille men gud så upraktisk! Sportsdelen er trang og har glidelåser til å stille inn ryggen på. En utrolig upraktisk løsning. Også er oppbevaringsplassen under bitteliten. Jeg har kjøpt meg kroker til å ha på håndtaket så jeg kan henge poser der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå