Gå til innhold

Hva er greia med TFK-vogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den så super som alle skal ha det til? Tenker mest på sportsdelen nå:)

Fortell !

 

Anonymous poster hash: 63251...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker min! Både sportsdel og bag :) også synes jeg faktisk at den er tøff, i motsetning til mange andre :P

Skrevet

Hadde til tvillingene, drittvogn når man brukte sportsdenen. Kom ikke til korga under når de lå nede. 8 glidelåser å krangle med hver gang de skulle sitte/ligge, ungene satt ikke godt.

Eneste positive var håndbremsen.

 

Anonymous poster hash: 90553...2bb

Skrevet

Den har håndbrems! Det er en fantastisk egenskap hos en vogn:)

 

Anonymous poster hash: 486d6...ac6

Skrevet

Er det en greie da? Jeg har en tfk tvillingvogn og ja, den er god å trille men gud så upraktisk! Sportsdelen er trang og har glidelåser til å stille inn ryggen på. En utrolig upraktisk løsning. Også er oppbevaringsplassen under bitteliten. Jeg har kjøpt meg kroker til å ha på håndtaket så jeg kan henge poser der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...