Gå til innhold

Jeg er så sint!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele tiden! Det er ufattelig slitsomt å være sint og irritert konstant. På barn og mann. Jeg prøver og prøver å skjerpe meg men klarer ikke! Noen som har råd?????

 

Anonymous poster hash: 8935d...03f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp...

 

Anonymous poster hash: 8935d...03f

Gjest yrild
Skrevet

Da trenger du egentid. Dra en helg vekk alene på spa, evt med en venninne som ikke er krevende.

 

La mannen ta hus unger og alt hele helgen og så når du kommer tilbake litt mer uthvilt sent på søndag kveld så ser dere på hvordan dere organiserer hverdagen deres og om det er rom for mer egentid for deg.

 

Konstant underliggende sinne tror jeg er kroppen din sitt signal på at du har tråkket over dine egne grenser og behov lenge. Og det gagner ingen å fortsette å gjøre det iom at du blir en liten sinnaball.

Skrevet

Jeg også.. har så kort lunte at det er ille. I tillegg er jeg langsint og furter ;) har akkurat fått diagnosen lavt stoffskifte og skal starte opp på medisiner. Legen sa at irritabilitet, tristhet, utmattelse og økt søvnbehov bare er noen få av symptomene, men ofte de som er mest plagsomme med sykdommen.

 

Poenget mitt er; hvis du er hissig og sur, ta en tur til legen for å dobbeltsjekke at alt er i orden. Hvis du er sliten har du kortere lunte vet du;) det er feks ikke uvanlig å ha lave jernlagre når en er småbarnsmor

 

Anonymous poster hash: 76974...b38

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal ta en skikkelig sjekk hos legen. Jeg er for tiden sykemeldt pga utbrenthet så dere har rett i at jeg kanskje har tråkket over mine egne grenser. Det er bare vanskelig å ikke klare å ta seg sammen.

 

Anonymous poster hash: 8935d...03f

Skrevet

Stakkars mann og barn. Skjønner ikke hvorfor menn finner deg sånne hurper

 

Anonymous poster hash: 83202...eb9

Skrevet

Stakkars mann og barn. Skjønner ikke hvorfor menn finner deg sånne hurper Anonymous poster hash: 83202...eb9

Ja, man er en skikkelig hurpe om man går på en smell her i livet.

Fy, så dårlig gjort, liksom?

 

Dust.

Skrevet

Stakkars mann og barn. Skjønner ikke hvorfor menn finner deg sånne hurper

 

Anonymous poster hash: 83202...eb9

Wow, er det mulig å svare så dumt på et slikt innlegg?!

 

Hi, egentid er gull. Se på hvordan dagene deres organiseres. Er det noe mannen din kan ta, så la han ta det. Ikke slit deg ut for han. La hus være hus, ta bare det verste for en periode. Gjør de tingene som gjør DEG glad, og la deg være litt egoistisk.

 

Ingen har godt av at du er sliten, så ta vare på deg selv. Senk skuldrene og dytt flinkpikesyndromtrollet bort! Klem fra ri som har vært der du er nå :-)

Skrevet

 

Stakkars mann og barn. Skjønner ikke hvorfor menn finner deg sånne hurper

 

Anonymous poster hash: 83202...eb9

Wow, er det mulig å svare så dumt på et slikt innlegg?!

 

Hi, egentid er gull. Se på hvordan dagene deres organiseres. Er det noe mannen din kan ta, så la han ta det. Ikke slit deg ut for han. La hus være hus, ta bare det verste for en periode. Gjør de tingene som gjør DEG glad, og la deg være litt egoistisk.

 

Ingen har godt av at du er sliten, så ta vare på deg selv. Senk skuldrene og dytt flinkpikesyndromtrollet bort! Klem fra ri som har vært der du er nå :-)

Hun høres da ganske egoistisk ut for min del

 

Anonymous poster hash: 83202...eb9

Skrevet

HI her. Hvordan høres jeg egoistisk ut? Hva har jeg sagt som kan oppfattes slik?

Til dere som har svart fornuftig: Det er ikke sånn at jeg gjør alt hjemme og med barna men jeg har en jobb som er mindre fleksibel enn min manns for eksempel så når jeg tar min del må jeg stresse endel. Vi har også et barn med spesielle behov som har tatt mye av mitt følelsesliv, tid og tanker.

Egentid har jeg sjelden, mye fordi mine såkalte venninner dessverre har sviktet meg etter vi fikk siste barnet. Det er ikke bare å skaffe seg nye venner når man er voksen.

Nå høres det ut som om jeg synes veldig synd på meg selv og til en viss grad gjør jeg vel det men det er ikke synd på meg men på barna mine som har en mor som bare vil være i fred.

 

Anonymous poster hash: 8935d...03f

Skrevet

HI her. Hvordan høres jeg egoistisk ut? Hva har jeg sagt som kan oppfattes slik?

Til dere som har svart fornuftig: Det er ikke sånn at jeg gjør alt hjemme og med barna men jeg har en jobb som er mindre fleksibel enn min manns for eksempel så når jeg tar min del må jeg stresse endel. Vi har også et barn med spesielle behov som har tatt mye av mitt følelsesliv, tid og tanker.

Egentid har jeg sjelden, mye fordi mine såkalte venninner dessverre har sviktet meg etter vi fikk siste barnet. Det er ikke bare å skaffe seg nye venner når man er voksen.

Nå høres det ut som om jeg synes veldig synd på meg selv og til en viss grad gjør jeg vel det men det er ikke synd på meg men på barna mine som har en mor som bare vil være i fred.

 

Anonymous poster hash: 8935d...03f

Når du bare kjefter og smeller og du ikke vil være med dine barn er du egoistisk.

Tror du det er så lett for din mann da? Han har det sikkert tøft han og, men du ser vel bare deg selv

 

Anonymous poster hash: 83202...eb9

Skrevet

Har du hormonspiral? Den gjorde meg mildt sagt kronisk sinna.....

 

Anonymous poster hash: 57f1d...920

Skrevet

Du anonym eb9 bør slå opp ordet "egoisme".

Jeg bruker faktisk hormonspiral.

 

Anonymous poster hash: 8935d...03f

Skrevet

Hei, begynn å tren hvis du ikke gjør det allerede. Jeg blir utrolig mye mer og fortere sint når jeg ikke får trent. For meg er det egentid deluxe. Snekker ikke her om dyre sentre osv, men en gå eller jogge tur hver eneste dag. Selv 20 minutter etter at barna har lagt seg gjør underverker for min del!

 

Av og til hører jeg på lydbok mens jeg løper, eller lar tankene fly, for meg er det en form for luksus, egentid. Og det gir energi og utløp for frustrasjoner.

 

Til dem som ikke har noe positivt og støttende å si- LA VÆRE!!

Lykke til!

 

 



Anonymous poster hash: 209cf...c7d
Skrevet

Stakkars mann og barn. Skjønner ikke hvorfor menn finner deg sånne hurper

 

Anonymous poster hash: 83202...eb9

Den eneste hurpa her er deg, så da er nok du veldig singel ut fra din mening. Retard!

 

Anonymous poster hash: a09e5...615

Skrevet

Du anonym eb9 bør slå opp ordet "egoisme".

Jeg bruker faktisk hormonspiral.

 

Anonymous poster hash: 8935d...03f

Jeg hadde også hormonspiral, det hjalp veldig på å få fjernet den. Nå går jeg på minipiller og det er mye bedre.

Skrevet

kutt ut hormonpreparater og tren ute og alene :-) det få® kroppen din mer i ballanse.

 

Å tråkke over egne grenser gagner ingen (som hun over her sier). Du må finne ut av hvor/hvordan det er mulig at du kan få litt egentid!



Anonymous poster hash: 3c953...41c
Skrevet

Vel jeg hadde en mor som bare var sur og kjeftet på meg mine søsken og pappa. Tror dere jeg synes det var kjekt. Blandt naboene var vi de som hadde en sint mor. Hun var og sliten. I dag har jeg ingenting med henne og gjøre. Just saying hi

 

Anonymous poster hash: 83202...eb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...