Gå til innhold

Stemmer dette på dere og barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vet jeg ikke, for alderen min står ikke der!

Anonymous poster hash: 86680...f27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer faktisk på alle fire barna mine!

Skrevet

Stemte for meg med mitt barn

Anonymous poster hash: 7c352...428

Skrevet

Stemmer faktisk på 5 av 6 her. Kan ikke sjekke den første da jeg bare var 17 da jeg ble gravid med han.

Skrevet

Stemte ikke.

Skrevet

Var for ung til å kunne bruke det kartet da jeg ventet nr1 som viste seg å være en gutt, men det stemte på alle jentene mine (har 3 jenter) :)

Skrevet

Stemte på meg. Blir spennende å se om det blir det jeg tror (og som kartet viste) på nestemann også. Men skal ikke påstå at jeg setter min lit til et fargekart noen har bestemt seg for å kalle et kinesisk fødselskart. Naturen får bestemme selv, så tar jeg gladelig imot det jeg blir tildelt :) 

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

I følge tabellen skulle gutten min vært jente, og jenta mi gutt. Disse kineserne altså...

Skrevet

I følge den skulle jeg hatt gutt-jente-gutt men har jente-gutt-gutt. 33% riktig altså ;)

Skrevet

Stemmer ikke nei. I følge dette skulle jeg hatt to jenter og en gutt, men jeg har tre gutter.

Anonymous poster hash: 99ea0...b0e

Skrevet

Stemmer ikke på meg. Skjønner ikke hvorfor noen gidder å lese fødselskartet. Hvis den skulle stemme så er det slik at hvis man ønsket bestemt kjønn så er det bare til å følge kalenderen. Alle som er f.eks. 23 år og blir gravid septempermåned, får uansett gutt ifølge kalenderen. Noe som er umulig.

Anonymous poster hash: a1a5f...c65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...