Gå til innhold

Mannens lønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har utbetalt kr.18 000 i lønn i mnd. Dette skal dekke alle hans utgifter, hans boutgifter og hans mat, i tillegg har han fire barn som han skal bidra med sin del til. Synes dere det er lite ?

Anonymous poster hash: 277bf...af7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 927d4...866
Skrevet

Det høres jo unektelig litt lite ut når man har 4 barn, men nå vet ikke jeg hva han har i boutgifter og andre faste utgifter da.

Men hvis dere er gift (siden du kaller han mannen min), så er du vel med å bidra du også??

Fattet vel egenlig ikke helt spørsmålet, siden det avhenger av så mye annet.

Skrevet

Mannen min har utbetalt kr.18 000 i lønn i mnd. Dette skal dekke alle hans utgifter, hans boutgifter og hans mat, i tillegg har han fire barn som han skal bidra med sin del til. Synes dere det er lite ?

Går vel stor sett greit om du også har 18 000 kr i mnd og alle 4 barna er felles med nesten 4000 kr i barnetrygd.

OM du nesten ikke har inntekt og han har 4 unger med 4 forskjellige mødre blir det vel trangt.

Anonymous poster hash: c356d...5c3

Skrevet

Jøss!

Bor dere i hver deres enda av uset da eller? Og har hvert deres kjøleskap med din og HANS man?

Anonymous poster hash: a3d6d...864
Skrevet

Vi har også delt økonomi. Min har mellom 22-25 i netto, han også har forsørger ansvar for fire unger.

Anonymous poster hash: 77709...0c0

Skrevet

Mannen min har utbetalt kr.18 000 i lønn i mnd. Dette skal dekke alle hans utgifter, hans boutgifter og hans mat, i tillegg har han fire barn som han skal bidra med sin del til. Synes dere det er lite ?

Ja.

Anonymous poster hash: ba1f6...4dc

Skrevet

Om det er en god lønn eller ikke kommer jo an på hvor mye han jobber for dem, om det er lønnen for en 50% stilling er det jo en bra lønn, men om det er for en 100% stilling jobber han vel i et typisk lavtlønnsyrke.

Mannen min har 24.000 i måneden utbetalt, tror han har ca 400.000,- i året brutto og det er en midt på treet lønn.

Men her betaler vi ikke hver vår mat osv da, her går pengene i potten også deler vi på godene. Vi har også fire barn.

Anonymous poster hash: 656d7...60c
Skrevet

Min samboer har 54.000kr i måneden. Utbetalt er det vel rundt 35? Jeg har utbetalt ca 30.000, men jobber to steder og skal ikke fortsette med det. Så da blir det 33.400 før skatt. Har delt økonomi, med små unntak.

Skrevet

Det kommer jo an på som flere andre sier. Er det halv eller hel stilling, betaler han mye skatt, har han utdanning, er det han som har best lønn av dere osv. Om du har 40000kr utbetalt skulle det vel være nok med hans lønn.

Sånn utenom det så høres det litt lite ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...