Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #26 Skrevet 30. juni 2013 Det er akkurat slike som på traktøren linken jeg mente! :-D Og hvis enklere lib har de og har jeg to butikker å velge mellom :-) Takk for hjelpen:-) Har sett de "boksene" med fjøler på tilbords. De ser fine ut og er jo på tilbud. Men det er de brikkene jeg vil ha. Hi Anonymous poster hash: c2939...c26
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #27 Skrevet 30. juni 2013 Jeg leter etter plast brikker, tynne i myk plast. Til å ha på ei fjøl når man skjærer mat. Form og utseende som en bordbrikke. Div farger, rød til kjøtt, lys blå til fisk, grønn til grønnsaker.... noen som vet hvor jeg kan finne slike? Anonymous poster hash: c2939...c26 Hva bruker du det til? Hvorfor ikke skjære rett på fjelen? Du må jo vaske etterpå uansett? Anonymous poster hash: 565e7...9e5 Hun skal vel ha forskjellige fjøler til de forskjellige råvarene. Det har jeg også både på jobb og hjemme. Går helt fint med knivene. Hilsen Kokken De jeg har hjemme nå har jeg fått, men har sett at de har noen på Ikea også. Anonymous poster hash: d39cd...c85 Men hva er poenget? Anonymous poster hash: 565e7...9e5 For å unngå smitteoverføring mellom de forskjellige matvarene. Anonymous poster hash: d39cd...c85 Alle tar vell ny fjel hvis de har skåret kjøtt og skal skjære grønsaker etter på for eksempel, akkurat som de tar ny kniv, men det har da ikke noe å si kva den ble brukt til før vask. Det må da være mye greiere bare å ha et vist anntall fjeler slik at man har noen å ta av når de andre er på vask? Helt greit for meg selvfølgelig at noen har lyst på fjeler der det står "kjøtt", "fisk" osv på, men noen nødvendighetsartikkel kan det vell ikke sies å være? Det mest vesentlige er jo å ikke skjære noe som ikke skal kokes eller stekes på en fjel der det kan være smittestoffer fra kjøtt, fisk eller jord. Anonymous poster hash: 565e7...9e5 Men hi har vel ikke spurt om du synes det er nødvendig eller ikke. Hun spurte hvor hun kunne få kjøpt det. Hjelpes så mye bedrevitende kjerringer det er her inne. Anonymous poster hash: ac34f...a89
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #28 Skrevet 30. juni 2013 Det er akkurat slike som på traktøren linken jeg mente! :-D Og hvis enklere lib har de og har jeg to butikker å velge mellom :-) Takk for hjelpen:-) Har sett de "boksene" med fjøler på tilbords. De ser fine ut og er jo på tilbud. Men det er de brikkene jeg vil ha. Hi Anonymous poster hash: c2939...c26 Hvis du har Dags marked i nærheten så har de akkurat de samme fjølene som traktøren, bare billigere Anonymous poster hash: ac34f...a89
BellaSuz Skrevet 30. juni 2013 #29 Skrevet 30. juni 2013 Jeg leter etter plast brikker, tynne i myk plast. Til å ha på ei fjøl når man skjærer mat. Form og utseende som en bordbrikke. Div farger, rød til kjøtt, lys blå til fisk, grønn til grønnsaker.... noen som vet hvor jeg kan finne slike? Anonymous poster hash: c2939...c26 Biltema har, tror de koster i underkant av 15 kr stykket.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #30 Skrevet 30. juni 2013 Takk :-) Hi Anonymous poster hash: c2939...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå