Gå til innhold

Dere som har vært utro: Hvem har dere vært det med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen? En kollega? En fremmed?

Anonymous poster hash: 0eb82...235
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fremmed - største tabben, men samtidig det beste som har skjedd meg og mannen. Vi hadde ikke vært sammen i dag om det ikke skjedde. Det reddet faktisk forholdet.

Anonymous poster hash: fcf37...d93

Gjest Sekretøsa
Skrevet

En gammel flamme, og så en jeg traff på nett. Sistnevnte er jeg idag gift med

Skrevet

En eks, noen onenightstands, en kamerat.....hmm, er vel ikke mors beste barn, men klarer ikke la være heller

Anonymous poster hash: 3055d...fa7

Skrevet

En "venn"

Anonymous poster hash: 1c02f...c29
Skrevet

Med mannen min :)

Skrevet

Litt ymse.

En kollega, eller forresten to kollegaer. en fyr jeg traff på danskebåten, en fyr jeg møtte via en app på Facebook.

Og en gammel flamme

Anonymous poster hash: fc957...d83

Skrevet

En kompis av en kompis, en bror til en venninne, en kompis, en sommerflørt, en ukjent på et utested (vi dro til stranden) i USA, en ukjent i byen jeg bor i og en kollega. 

Anonymous poster hash: 294a4...777
Skrevet

Hjelpemeg så utrolig mange notorisk utro det er her inne. 

Anonymous poster hash: 2791f...504
Skrevet

En jeg da såvidt kjente fra nettet. Det var velfortjent mot han jeg var sammen med for å si det sånn! 12 timer etter sexen dro jeg med bror som beskyttelse og henta tingene mine hos han jeg var sammen med og kom aldri mer tilbake.

Anonymous poster hash: 36199...2d4

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

En kollega, på jobbfest.. Jobber fortsatt med å lappe sammen ekteskapet..

Skrevet

Med bestekameraten til min mann. Det beste som kunne skjedd oss, hadde ikke det skjedd så hadde vi ikke er gift og hatt to barn i dag. :)

Anonymous poster hash: eaae2...828

Skrevet

Wow, flere har inne har vært utro med flere enn jeg har ligget med totalt :o

Jeg var dessverre utro med en ekskjæreste jeg fremdeles elsket, og som sa han ville ha meg tilbake. Det vil si, helt til han hadde fått det han ville ha. Han var en idiot, og jeg var en idiot. Hater meg selv for dette enda, selv om det er maaaange år siden.

Er i dag godt gift, og har ikke vært, og kommer aldri til å være utro mot han. Det var for j--- til å ville gjentas.

Anonymous poster hash: f1663...dd6
Skrevet

En fra vennekretsen vår (dette var mot x'en). Da hadde vi sex.

Også klina jeg en hel kveld med en kompis av en venninne av meg da vi var på byen. Dette var mot min nåværende mann. Dette innrømmet jeg overfor mannen min dagen etter.

Jeg er absolutt ikke mors beste barn, selv om alle tror jeg er uskyldigheten selv. "Stille vann har dypest grunn".

Er av den mening at mennesker ikke er skapt for å ha sex med kun en mann hele livet!

Anonymous poster hash: ade1b...557

Skrevet

En fra vennekretsen vår (dette var mot x'en). Da hadde vi sex.

Også klina jeg en hel kveld med en kompis av en venninne av meg da vi var på byen. Dette var mot min nåværende mann. Dette innrømmet jeg overfor mannen min dagen etter.

Jeg er absolutt ikke mors beste barn, selv om alle tror jeg er uskyldigheten selv. "Stille vann har dypest grunn".

Er av den mening at mennesker ikke er skapt for å ha sex med kun en mann hele livet!

Anonymous poster hash: ade1b...557

Er det ikke bedre å si at du ikke er skapt til å ha sex med kun en person resten av livet? Virker som folk er veldig todelt på dette området. Noen kunne aldri klart, andre trives best med det :)

Skrevet

Har ikke vært utro, men mennesker er ikke monogame vesener.

Anonymous poster hash: d3be0...b9a
Skrevet

En jeg da såvidt kjente fra nettet. Det var velfortjent mot han jeg var sammen med for å si det sånn! 12 timer etter sexen dro jeg med bror som beskyttelse og henta tingene mine hos han jeg var sammen med og kom aldri mer tilbake.

Anonymous poster hash: 36199...2d4

Samme her. Var gift med barnefar og fant ut at han var utro med flere forskjellige, og at han OPPSØKTE utroskap (registrerte seg på ekteskapsbyrå i et annet land og dro dit på "helsetur"), mens jeg satt hjemme med en 3 åring og nyfødt baby. Jeg tilga ham og ga ham enda en sjanse, men han fortsatte å skrive med andre jenter for treff fra MIN datamaskin. I tillegg begynte han å bli voldelig og truende. Han var min aller første kjæreste og det siste året vårt har han prøvd å overbevise meg at ingen andre ville ha meg hvis jeg gikk, så jeg måtte finne noen som kunne like meg og ha lyst på meg før jeg torde å flytte fra eksen.

Anonymous poster hash: 093a7...219

Skrevet

En tidligere kollega, en kompis, en svenske jeg møtte i syden på tur, 3-4 onenightstands ......hmmm, blir sikkert flere. Jeg er veldig glad i mannen min, god sex, men jeg klarer ikke styre meg

Skrevet

Omg så mange horer det er her inne. Håper deres menn blir utro tilbake. Utro er ikke bra selvom dere sier at det er nå deres barn eller det reddet forholdet. Fy søren for noen ekkle mennesker.

Anonymous poster hash: f0c25...12a

Skrevet

Omg så mange horer det er her inne. Håper deres menn blir utro tilbake. Utro er ikke bra selvom dere sier at det er nå deres barn eller det reddet forholdet. Fy søren for noen ekkle mennesker.

Vi har alle våre svakheter. Du har problemer med rettskriving, det er flaut når man er voksen!

Skrevet

Vi har alle våre svakheter. Du har problemer med rettskriving, det er flaut når man er voksen!

Jeg har dysleksi. Har våre svakheter? Tviler på du hadde tenkt det samme om det var din mann som var utro. Jeg syns utroskap er helt forkastelig og ingen gode mennesker er det. Selvom jeg har noen skrivefeil er jeg ett godt menneske det er ikke du.

Skrevet

En tilfeldig mann på fest. Har aldri før (eller senere) vært så redd for å bli avslørt. Nei, utroskap har jeg ikke nerver til!

Anonymous poster hash: d7bc5...4f3

Skrevet

Kollega * 2 i faste eøsketforhold

+ flere ons. Notorisk utro :-0

Elsker spenningen, og tar den med inn i ekteskapet.

Anonymous poster hash: 5a04d...6b1

Skrevet

Ja, for rettskriving kan jo sammenlignes med utroskap..NOT! Snakk om uintelligent kommentar. Vil forresten mye heller ha moralen i behold enn å skrive 100% korrekt, om jeg må velge. Og jeg vil heller være et bra menneske enn et dårlig..

Anonymous poster hash: bbed6...665

Skrevet

Ja, for rettskriving kan jo sammenlignes med utroskap..NOT! Snakk om uintelligent kommentar. Vil forresten mye heller ha moralen i behold enn å skrive 100% korrekt, om jeg må velge. Og jeg vil heller være et bra menneske enn et dårlig..

Anonymous poster hash: bbed6...665

Enig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...