Gå til innhold

Stimulash - anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt det/bruker det?

Har det ønsket effekt på deg, og hvor lenge har du brukt det?

Jeg er på tredje natta nå og er ganske sår og litt rennende i øynene. Håper det går over snart ellers vet jeg ikke om jeg fikser å fortsette.

Anonymous poster hash: 08619...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Dytter litt jeg.....

Skrevet

Hva er det?

Vippeserum.

Skrevet

Det ødelegger øynene. Google

Skrevet

Det ødelegger øynene. Google

Gi faen i å svare når du ikke har peiling. At ett og annet brødhue har klint produktet inn i øynene er ikke det samme som å ødelegge øynene.

Hadde det ødelagt øynene hadde det vært forbudt å selge i Norge.

Skrevet

Dytter litt. Fortsatt ingen med erfaring?

Skrevet

Det at du er sår og renner fra øynene er et godt tegn på at du bør slutte med en gang.

Jeg har forsøkt å google opp dette tidligere og alt jeg får opp er en som antagelig har reagert allergisk på produktet og som ikke ser ut etterpå, det er et ekstremt tilfelle og ingen grunn til at alle skal la være å bruke det, men symptomer som det du beskriver er et tegn på at du også reagerer på det på en eller annen måte.

Jeg hadde aldri brukt det selv ettersom virkestoffet er et legemiddel som brukes mot grønn stær og for meg er det helt feil å bruke det uten at jeg har grønn stær.

Anonymous poster hash: c8e9d...6bc
Skrevet

Dytter litt til. Ingen andre her som har brukt det?

Alt ubehag er forøvrig borte nå, bare litt kløe, men det skyldes nok vekst :)

Skrevet

jeg bruker det og har brukt det siden januar - men jeg har ikke hatt noen irritasjon, rødhet eller kløe.

etter 3 uker - veldig synlig resultat. etter 6 uker vipper på 1,5 cm. (som er bra for meg som toppen har hatt 5 mm tidligere)
nå bruker jeg den eyeliner påføringen ca hver 3 dag - men jeg tenker bytte til mascaravarianten siden jeg nå bare trenger litt vedlikehold. første jeg kjøpte varte i 6 måneder, så er drøyt produkt synes jeg.
en annen effekt på meg er ferdig buede vipper.

så jeg har bare positivt å si :-)

Anonymous poster hash: 28456...121
Skrevet

Husk å kun ta det i hårene, rett på oppsiden sv vippekanten, dette hjalp veldig for meg, og jeg fikk kjempe flotte vipper:-)

Anonymous poster hash: 532e7...1fe

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg brukte er eller annet serum, men jeg glemmer det hele tiden.

Husker jeg fikk det i øynene en dag og da var jeg helt rød i øynene i et par dager etterpå. Så ut som jeg hadde vært på kjøret;)

Mest sannsynlig så har du fått det i øynene!!

Kanskje jeg skal prøve simulash?

Skrevet

Forsterker den fargen også? Mine har begynt å bli lyse i endene som igjen får de til å se kortere ut om jeg ikke har mascara på.

Skrevet

Stimulash er den beste av de jeg har prøvd. Lange, tykkere vipper. Genialt. Ble litt rød, men når jeg la det lenger ut, gikk deg greit. 2 uker så var de blitt ganske lange,sluttet etter fire og har holdt seg to mnd nå,tenkte å begynne på når de blir kortere igjen.

Skrevet

En venninne av mef fikk hår i ansiktet av denne. Vet ikke om det gjelder andre.

Anonymous poster hash: 486a2...acd
Skrevet

En venninne av mef fikk hår i ansiktet av denne. Vet ikke om det gjelder andre.

Anonymous poster hash: 486a2...acd

Hvordan er det mulig å få hår i ansiktet når man kun bruker dette på vippene?

Anonymous poster hash: 07f39...9a6

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt og hva koseter det?

Skrevet

Det hadde overhodet ingen virkning på meg i alle fall. Det eneste som hendte var klissete vipper jeg måtte vaske ekstremt godt før jeg kunne legge maskara på, og såre, rennende øyne. Aldri igjen ;) 

Skrevet

Sjekk annonse på finn kanskje?eller parfymerier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...