Serepta Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Er den bra ? Vurderer å laste den ned som e bok før ferien.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 det blir en hole til, har jeg hørt? Anonymous poster hash: 8dbb6...b28
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Ganske bra. Ikke Nesbøs beste, men slett ikke blant de verste. Jeg er litt smålei av at han bruker samme teknikk omtrent hele tiden: "Nå beskriver jeg noe slik at de tror det er sånn, men så vips snur jeg det på hodet og så er det ikke sånn men sånn. Hah!" Anonymous poster hash: 28b75...f04
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Ganske bra. Ikke Nesbøs beste, men slett ikke blant de verste. Jeg er litt smålei av at han bruker samme teknikk omtrent hele tiden: "Nå beskriver jeg noe slik at de tror det er sånn, men så vips snur jeg det på hodet og så er det ikke sånn men sånn. Hah!" Anonymous poster hash: 28b75...f04 Hihi og jeg gikk på HVER gang, synes det er bra jeg da. Du tror du leser om.........og vips som du sier,..........er det mulig liksom. Ingen overgår Snømannen synes jeg men ja, anbefales. Anonymous poster hash: 7f49a...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå