Gå til innhold

Noen som har lest ferdig "Politi " ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bra ?

Vurderer å laste den ned som e bok før ferien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaa!kjempebra bok!

Skrevet

det blir en hole til, har jeg hørt? ;)



Anonymous poster hash: 8dbb6...b28
Skrevet

Ganske bra. Ikke Nesbøs beste, men slett ikke blant de verste.

 

Jeg er litt smålei av at han bruker samme teknikk omtrent hele tiden: "Nå beskriver jeg noe slik at de tror det er sånn, men så vips snur jeg det på hodet og så er det ikke sånn men sånn. Hah!"



Anonymous poster hash: 28b75...f04
Skrevet

Ok. Da blir den ferielektyre :-)

Skrevet

 

Ganske bra. Ikke Nesbøs beste, men slett ikke blant de verste.

 

Jeg er litt smålei av at han bruker samme teknikk omtrent hele tiden: "Nå beskriver jeg noe slik at de tror det er sånn, men så vips snur jeg det på hodet og så er det ikke sånn men sånn. Hah!"

 

Anonymous poster hash: 28b75...f04

 

Hihi og jeg gikk på HVER gang, synes det er bra jeg da. Du tror du leser om.........og vips som du sier,..........er det mulig liksom. Ingen overgår Snømannen synes jeg men ja, anbefales.

 

Anonymous poster hash: 7f49a...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...