Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Sluttet på Loette i begynnelsen av januar etter å ha gått på de i to år. Fikk første mens 4. februar og de to neste syklusene var på 42 og 35 dager. Men når virker det som at det har stoppet helt opp, er nå på dag 61 i syklusen. Kan dette være normalt? (Har alltid hatt stabile sykluser på 30-33 dager) Er ikke gravid, noe jeg heller ikke har planer om ennå hvertfall. Bør jeg kontakte lege eller se det an litt til? Noen med erfaring eller tips til "kjerringråd" for å få gang på syklusen? Anonymous poster hash: 3bed6...aa6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 3bed6...aa6
Følelsesvims Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Det viktigste er å utelukke graviditet, og det har du jo gjort. Det er veldig vanlig at syklus tuller etter at man har sluttet på p-piller! Det er ikke stort man kan gjøre med det, må bare la det gå seg til av seg selv (og (prøve) å ikke stresse, spise normalt, ikke trene i enorme mengder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå