Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Vi er prøvere. Til uka skal jeg ta MR. Fikk prøven den uken for da skulle jeg ha funnet ut om det hadde klaffet denne mnd. eller ikke. Men nå er det selvfølgelig noe kluss. Hadde ikm på fredag. Men mensen har ikke kommet enda. Har hatt, å har fremdeles menssmerter. Innimellom ganske sterke, hvor jeg er sikker på at mensen kommer. Men ingenting skjer. Ikke spotting engang, som jeg pleier å ha noen dager før. Men strimlene er negative, seinest i dag. Sikker på når EL var. Burde jeg få tatt en hcg prøve hos legen før MR? Jeg har lange sykluser (35- 36 dager). Eller kan man utelukke graviditet når jeg nå flere dager over ikm ikke får positiv test? Hvor lang tid tar det å få svar på en slik hcg prøve? Anonymous poster hash: 9a154...9b8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 En hcg-prøve viser ikke noe mer enn en vanlig graviditetstest av den mer sensitive typen. Å få svar bruker å ta 1-2 dager. Anonymous poster hash: 24514...4ea
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Hm.. Okey. Takk for svar! Anonymous poster hash: 9a154...9b8
*Smiley* Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Har du tatt gravidtest så er den riktig antageligvis.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Jeg ville rett og slett spurt legen i morgen jeg. Spesielt siden det er snakk om en MR.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Ville bedt legen ta en gravitidetstest eller kjøpt en på apoteket selv. Forstår deg som at du bruker disse billigstrimlene og de viser oftere falsk negativ enn f.eks clear blue fra apoteket, de er ikke så sensitive og trenger større mengder hormoner for å teste positivt har jeg hørt. De dyrere testene viser jo positivt ganske tidlig. Anonymous poster hash: ded1a...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå