Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Fra å være noe jeg ikke ville ha gjort eller tolerert fra mannen tenker jeg nå at det er en måte å holde ut på. Jeg elsker mannen min. Vi har vært sammen i 15 år og jeg håper vi kan bli gamle sammen. Men jeg kjenner nå at jeg ikke er tilfreds med å aldri skulle ha sex med en annen igjen. Tenker på å være utro. Ikke ha en langvarig affære, men å tillate meg å ha sex med andre en gang eller to i året og gjøre det jeg kan for at mannen ikke skal oppdage det. Har spurt mannen forsiktig om hva han mener, og tror egentlig han tenker det samme. Men ingen av ville ha visst om det dersom den andre var utro, og det måtte ikke ha vært med noen vi begge kjenner. Er jeg sinnssyk eller er vi flere? Anonymous poster hash: cbe1f...afe
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 For meg er det en sinnsyk tankegang, beklager. Anonymous poster hash: 466fa...8c8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 For meg så er det en sinnsyk tankegang. samtidig så kan jeg forstå at man i et langt forhold vil dette. Hvorfor ikke bare kjøre på, så lenge man er sikker (kondom!!!) og det kun er sex en gang... Tror nok det er mange par som gjør det, finnes sikkert egne sider på nettet om du leter litt. Anonymous poster hash: 7ac4d...f6c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 For meg så er det en sinnsyk tankegang. samtidig så kan jeg forstå at man i et langt forhold vil dette. Hvorfor ikke bare kjøre på, så lenge man er sikker (kondom!!!) og det kun er sex en gang... Tror nok det er mange par som gjør det, finnes sikkert egne sider på nettet om du leter litt. Anonymous poster hash: 7ac4d...f6c Om noen hadde spurt meg ifjor hadde jeg sikkert syns det var sinnssykt, men så traff jeg en for noen mnd. siden som jeg ble veldig tiltrukket av. Gjorde ikke noe med det, men vi snakket om hva vi kunne tenkt oss å gjøre med hverandre, men jeg bakket ut. Nå tenker jeg at jeg kanskje ville gjort det om anledningen bød seg igjen. For meg er jeg sikker på at gresset ikke er grønnere andre steder, så det dreier seg bare om sex og det å oppleve det begjæret man ikke lenger opplever etter 15 år med samme mann. Hi Anonymous poster hash: cbe1f...afe
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Om du er sikker på at mannen din er enig og forstår så kjør på. Hvert par må lage sine egne regler. For meg hadde det vært uaktuelt. Jeg gleder meg over å bare ha en mann og at det er bare oss resten av livet. Jeg gleder meg til å bli gammel med han og ha sex og samliv og nærhet med bare han. Og han sier det samme til meg. Men vi har hatt en litt turbulent fortid og gikk fra hverandre etter 8 år og 2 barn sammen. Etter litt frem og tilbake og 2 år senere så fant vi tilbake til hverandre igjen og har det bedre enn noen gang. Før alt det skjedde kan det være jeg hadde vært enig med deg..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 I utgangspunkter høres det sinnsykt ut. Men nå har jeg aldri vært i forhold lenger enn 6 år, så kanskje jeg også hadde tenkt som dere etter 14 år med samme person..? Anonymous poster hash: 66814...b77
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Skjønner deg godt HI. Jeg og mannen er på det tiende året nå, og virkeligheten har bitt oss begge hardt i ræva. Vi har pratet om det, men er begge realistiske nok til å forstå at et åpent forhold, selv med regler, kan forandre vårt forhold så drastisk at vi ikke tør. Man kan ikke forberede seg på alt. Selvom jeg nå tror og mener jeg ikke ville hatt noe i og at han knulla en tilfeldig dame på byen, så vet man ikke hva man egentlig føler og hvordan man takler det før det har skjedd. Kanskje jeg også hadde backet ut når sjansen hadde bydd seg for meg..? Jeg vet ikke... Men det frister veldig! Hadde noen tatt det opp med meg for ett år siden hadde jeg ledd høyt av de! Men nå har jeg mer og mer lyst... Anonymous poster hash: 069b5...0a3
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Skjønner deg godt HI. Jeg og mannen er på det tiende året nå, og virkeligheten har bitt oss begge hardt i ræva. Vi har pratet om det, men er begge realistiske nok til å forstå at et åpent forhold, selv med regler, kan forandre vårt forhold så drastisk at vi ikke tør. Man kan ikke forberede seg på alt. Selvom jeg nå tror og mener jeg ikke ville hatt noe i og at han knulla en tilfeldig dame på byen, så vet man ikke hva man egentlig føler og hvordan man takler det før det har skjedd. Kanskje jeg også hadde backet ut når sjansen hadde bydd seg for meg..? Jeg vet ikke... Men det frister veldig! Hadde noen tatt det opp med meg for ett år siden hadde jeg ledd høyt av de! Men nå har jeg mer og mer lyst... Anonymous poster hash: 069b5...0a3 Jeg hadde heller ikke likt at mannen gjorde det selvsagt. Men om han hadde skjult det godt og jeg ikke visste noe ville jeg heller ikke hatt vondt av det tenker jeg. Men ville ikke visst! Ønsker helle rikke noe utstrakt utroskap, men en sjelden gang. Som et lite avbrekk. Hadde kommet langt med 1-2 ganger i året. Hi Anonymous poster hash: cbe1f...afe
Elsker livet Skrevet 29. juni 2013 #9 Skrevet 29. juni 2013 Dette klarer du deg fint uten! Jeg tror ikke du vil føle deg bedre.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. juni 2013 #10 Skrevet 29. juni 2013 Å tenke det og å gjøre det er to forskjellige ting. Det er ekstremt sjeldent at åpne forhold fungerer i praksis, før eller senere kommer virkeligheten og biter en i ræva. Er du villig til å kanskje risikere hus og hjem, familie og barn, for uforpliktende sex en gang i blant, med mennesker som ikke engang betyr noe for deg? Er du villig til å ta sjansen på at barna ikke til slutt ender opp med skilte foreldre og to hjem?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #11 Skrevet 29. juni 2013 Nå skal ikke jeg komme her å fortelle deg hva som er best for ditt forhold. Fordi det kan jeg umulig vite. Men hvorfor ikke heller gjøre noe for å få tilbake lidenskapen med mannen din ? Jeg har vært gift med mannen i 5 år, ( vet det er langt unna ) men det er en stund alikevel, vi har alikevel lagt vekt på å ikke glemme kjærligheten og lidenskapen oss i mellom. Vi finner på mye rart, nettop for å holde på den. Som, sex på toget, sex på verandaen, sex på et offentlig toalett og senest i dag hev vi oss over hverandre på sofaen midt på lyse dagen. Føler dette i alle fall fungerer for oss. Men hvis dere er enige om at dere tror det vil gjøre forholdet bedre, så hvorfor ikke ? Det er kun dere to som kan bestemme reglene for deres forhold. Det som funker for et par, trenger ikke være fasiten på hvordan et forhold skal fungere. Men tenk godt over det., og kanskje snakk sammen litt mer ? Lykke til uansett :-) Anonymous poster hash: 52cfe...fb8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #12 Skrevet 29. juni 2013 Å tenke det og å gjøre det er to forskjellige ting. Det er ekstremt sjeldent at åpne forhold fungerer i praksis, før eller senere kommer virkeligheten og biter en i ræva. Er du villig til å kanskje risikere hus og hjem, familie og barn, for uforpliktende sex en gang i blant, med mennesker som ikke engang betyr noe for deg? Er du villig til å ta sjansen på at barna ikke til slutt ender opp med skilte foreldre og to hjem? Nei, er ikke villig til det. Men om jeg har sex med en annen 1-2 ganger i året når jeg er på turer alene (jobb eller jenteturer) så er jo ikke dette noe som vil komme for en dag. Og jeg aksepterer det samme fra mannen, men vil som sagt ikke vite noe om dette. Anonymous poster hash: cbe1f...afe
Gjest MMJ Skrevet 29. juni 2013 #13 Skrevet 29. juni 2013 Hva er det du mangler da`? Kan dere ikke finne ut av noe så dere slipper tenke på utroskap? Jeg tror fort det kan bli roten til alt vondt... men jeg er jo ikke noen ekspert da... men... Hva med å spandere ett par timer til dere felles hos en sexolog?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. juni 2013 #14 Skrevet 29. juni 2013 Å tenke det og å gjøre det er to forskjellige ting. Det er ekstremt sjeldent at åpne forhold fungerer i praksis, før eller senere kommer virkeligheten og biter en i ræva. Er du villig til å kanskje risikere hus og hjem, familie og barn, for uforpliktende sex en gang i blant, med mennesker som ikke engang betyr noe for deg? Er du villig til å ta sjansen på at barna ikke til slutt ender opp med skilte foreldre og to hjem? Nei, er ikke villig til det. Men om jeg har sex med en annen 1-2 ganger i året når jeg er på turer alene (jobb eller jenteturer) så er jo ikke dette noe som vil komme for en dag. Og jeg aksepterer det samme fra mannen, men vil som sagt ikke vite noe om dette. Anonymous poster hash: cbe1f...afe Det er ikke sikkert det blir så enkelt. Om dere blir enige om dette, kan det likevel godt hende at sjalusien kommer krypende og dreper forholdet. For det er som regel akkurat det som skjer. Bare vissheten/troen på at den andre holder på på si kan være kvelende og gi en følelser en ikke ante en hadde, Selv om en i utgangspunktet var enige om at det er greit.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #15 Skrevet 29. juni 2013 Hva er det du mangler da`? Kan dere ikke finne ut av noe så dere slipper tenke på utroskap? Jeg tror fort det kan bli roten til alt vondt... men jeg er jo ikke noen ekspert da... men... Hva med å spandere ett par timer til dere felles hos en sexolog? Det mangler ingenting. Kunne ikke hatt det bedre med noen andre etter 15 år. Men etter 15 år kjenner man hverandre ut og inn, så selv om sexlivet er supert an det jo aldri igjen bli like spennende som når noe er helt nytt. Jeg vet at ikke alle er som meg. Jeg er spenningssøkende samtidig som jeg er realist. Rollespill, sex i det fri osv fungerer ikke for meg. Jeg er ut etter spenning og sanseløst begjær- uten forpliktelser. Anonymous poster hash: cbe1f...afe
Mamma til tre gutter Skrevet 29. juni 2013 #16 Skrevet 29. juni 2013 Eg har opplevd utroskap.. Eg tilga og hadde gjort det igjen... Men veit at min mann aldri ville gjort det igjen grunna alt som skjedde etterpå. Men må virkelig sei det at hadde ikkje det skjedd hadde ikkje vi vert et par i dag.. Vi blei så sterke og fikk mer respekt til kvarandre.. Og kjærligheten blomstre opp på alle måter. Det har komt to barn etterpå og vi har gifta oss.. Og vi har vert et par i 12 år... Vi elsker kvarandre mer i dag enn vi gjorde da.. Så viss dette er noe dere begge vil, kjør på.. Litt helvete blir det uansett.. Men kanskje dere blir streker av det og ser at det er ikkje så spennende allikevel... For det er så absolutt ikkje grønnere på den andre siden uansett hvordan man ser det.. ( tenker da på vanlige forhold, ikkje mishandling og den slags) lykke til..
Honningmelon Skrevet 29. juni 2013 #17 Skrevet 29. juni 2013 Jeg og mannen har vært sammen i 15 år. Jeg kan ikke tenke meg å ha sex med noen andre. Men, om du og mannen din er enige så er det vel greit.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #18 Skrevet 29. juni 2013 Vi har ikke avklart det 100%. Jeg har ikke turt å være helt direkte, men vi har snakket om det på en "tøysete" måte, men min oppfatning er at vi begge fantaserer om dette og at vi har en stilltiende overenskomst. Kan selvsagt risikere at han ikke er innforstått med at jeg virkelig mener det. Har samtidig ikke lyst å være helt direkte fordi jeg ikke ønsker å vite noe om hvorvidt han gjør det eller ikke. Og jeg vil være ekstremt nøye med å skjule det om jeg skulle gjennomføre det. Hi Anonymous poster hash: cbe1f...afe
Fru Ugle Skrevet 30. juni 2013 #19 Skrevet 30. juni 2013 Det kan bety begynnelsen på slutten for dere..... Ville aldri gjort det.... Det er bare ikke verdt det! Og i tillegg sier du at du elsker mannen din og at dere har det godt sexuelt? Da er du nesten litt bortskjemt og utakknemlig. mener ikke å dømme deg, men tror du må stikke fingeren i jorda her....og se hva du har.. Når man har det godt, kommer "tyven" (djevelen) og forsøker å stjele det fra deg. Ikke gå etter disse tankene, bryt dem! Vern om det du har! De færreste par får det bedre sammen etter utroskap.....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #20 Skrevet 30. juni 2013 Vi har en regel om at vi har lov til å ha sex med andre så lenge det ikke er følelser inne i bildet. Jeg er bifil så jeg har hatt endel jentesex, vil ikke ha sex med andre menn enn min mann. Min mann har enda ikke benyttet seg av tillatelsen. Selv om det fungerer for oss så må dere være sikre på dere selv og forholdet samt ha regler for at det skal gå bra. Anonymous poster hash: 8b0bd...3f8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #21 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har vært i din situasjon, nesten helt nøyaktig som du beskriver det. Jeg fikk mannen med på galskapen, han var utro en gang og jeg - jeg innledet et forhold til han jeg hadde møtt som vekket dette begjæret. På den tiden hadde vi vært sammen i 10 år ( ble sammen unge). Det gikk så fryktelig dårlig... Viklet meg inn i noe som har vært så utrolig vanskelig å komme ut av, reparere... Det ødela hele livet i flere år... Anonymous poster hash: dd496...bdc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #22 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har vært i din situasjon, nesten helt nøyaktig som du beskriver det. Jeg fikk mannen med på galskapen, han var utro en gang og jeg - jeg innledet et forhold til han jeg hadde møtt som vekket dette begjæret. På den tiden hadde vi vært sammen i 10 år ( ble sammen unge). Det gikk så fryktelig dårlig... Viklet meg inn i noe som har vært så utrolig vanskelig å komme ut av, reparere... Det ødela hele livet i flere år... Anonymous poster hash: dd496...bdc Er du sammen med han som du var utro mot nå? Jeg ser ikke for meg at jeg har noe lyst til å innlede et nytt forhold, så er egentlig ikke så bekymret for det. Anonymous poster hash: cbe1f...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå