Gå til innhold

Kan dere deles deres erfaring med parterapi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte dere at dere fikk hjelp? Hvordan var timene? Hvor lang tid tok det før dere merket at ting ble bedre! Var det noe som ble værre av å gå i terapi eller som var ubehagelig?

 

Snakker dere mest, eller stiller terapeuten mange spørsmål og samtaler med dere?

 

Har en del spørsmål jeg håper å få svar på. fint om noen vil dele erfaringer. Vurderer å begynne i parterapi med mannen da vi har hatt det vanskelig i noen måneder.

 

Anonymous poster hash: 3a60b...1b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe svar på det du lurer på, ville bare si at jeg lurer på det samme. Hvem gikk du til for å få parterapi? Familievernkontoret?



Anonymous poster hash: f255e...ca1
Skrevet

Der er gratis hos familievernkontoret. Ring å bestill en time. :)

 

Anonymous poster hash: 3a60b...1b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...