Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Følte dere at dere fikk hjelp? Hvordan var timene? Hvor lang tid tok det før dere merket at ting ble bedre! Var det noe som ble værre av å gå i terapi eller som var ubehagelig? Snakker dere mest, eller stiller terapeuten mange spørsmål og samtaler med dere? Har en del spørsmål jeg håper å få svar på. fint om noen vil dele erfaringer. Vurderer å begynne i parterapi med mannen da vi har hatt det vanskelig i noen måneder. Anonymous poster hash: 3a60b...1b0
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Har ikke noe svar på det du lurer på, ville bare si at jeg lurer på det samme. Hvem gikk du til for å få parterapi? Familievernkontoret? Anonymous poster hash: f255e...ca1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Der er gratis hos familievernkontoret. Ring å bestill en time. Anonymous poster hash: 3a60b...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå