Gå til innhold

Når flyttet deres små ut av sprinkelsenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: a779d...29e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 mnd. Da klarte hun å klatre ut av sprinkelsengen og stupte i gulvet. Da byttet vi.

Anonymous poster hash: 9eefd...c3b

Skrevet

Det gikk forøvrig fint:)

Anonymous poster hash: 9eefd...c3b

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Eldste var nesten 2 år gammel. Grunnen til at vi byttet var fordi lillebror skulle overta sengen.

Det gikk kjempe fint, og hun synes det var veldig stas. Tror vi hadde en kveld (den tredje kvelden hvis jeg husker riktig) hvor hun gikk ut av sengen omkring 10-12 ganger, ellers ikke noe problem.

Yngstemann på 16 mnd ligger fortsatt i sprinkelsengen, og vi kommer ikke til å bytte den ut før han begynner å klatre over kanten.

Skrevet

Begge mine to første sto og hylte i sprinkelsengen når de var 18 mnd, virket som de opplevde sprinkelsengen som fengsel. Byttet til vanlig stor seng med sengehest, og det gikk absolutt helt supert. Slutt på hylingen. Har heller aldri vært plaget med at de står så mye opp igjen.

Anonymous poster hash: 35cb1...27d

Skrevet

De tre eldste fikk juniorseng med sengehest og selvvalgt sengetøy (Hello Kitty, Postmann Pat o.l.) til 2-års dagen. Det gikk veldig fint, stolte barn som følte seg veldig store sov natten gjennom i stor seng.

Fjerde barnet fikk også juniorseng med prinsesse-sengetøy til 2-års dagen, men hun nektet å ligge i den. Hun ville sove i "baby-sengen" sin på rommet til mamma og pappa, ingen andre steder!

Jeg tenkte at hun kanskje trengte den tryggheten en stund til så jeg senket den ene siden av sprinkelsengen og satte en krakk ved siden av så hun kom ut og inn av den selv og lot henne sove der så lenge som mulig. Da hun var rett over 3 år bestemte hun seg plutselig for at hun var stor og ville sove i stor seng på eget rom, da skrudde vi fra hverandre sprinkelsengen og hun har helt problemfritt sovet i juniorsengen siden.

Anonymous poster hash: 7669d...044
Skrevet

Min har nylig fylt 3 år og ligger fortsatt i sprinkelseng. Han trives i den, og vi trives med at han ikke faller ut - han ligger veldig urolig.

Anonymous poster hash: e337a...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...