Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Hva er vanlig? Har aldri vært på visning før. Har en gutt på 1 1/2 år som er overalt om dagen. Vanlig å ha med barn, eller skaffe barnevakt?? Anonymous poster hash: e6ccb...afb
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 vi har hatt med barn. Både stort barn og liten baby. Var en periode vi gikk på mye visninger, og hadde ikke mulighet til stadig barnevakt. Man er jo ikke så lenge på en visning. Anonymous poster hash: 59122...48f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Vi hadde alltid med vær jente da vi begynte å gå på visning. Da var hun vel fra 8,5-9 mnd de første gangene. Var jo hele familien som skulle ha nytt hus og vi har ikke mulighet til barnevakt slik uten videre. Anonymous poster hash: 1f286...826
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Takk for svar :-) Sånn jeg har tenkt også. Fikk bare en kommentar på at det måtte være mye styr å ha med en vilter tass, både for oss og andre. Men som dere sier, kort stund, og gjelder jo faktisk hele familien :-) Anonymous poster hash: e6ccb...afb
Cruella De Vil Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Det er vel greit å være med, men for deres del får dere kanskje sjekket alt litt nøyere hvis dere ikke har med barn, tenker jeg. Men jeg har sett masse småbarn på visning, så det er ingen som bør reagere på det.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Ingen grunn til å ikke ta barnet med så lenge dere holder styr på det slik at det ikke løper rundt på egenhånd at at andre må være barnevakter.
Mø schæl! Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Vi har vært på noen visninger med jenta på 1,5 år. Det er ingen som har "kikket rart" på oss hvis det er det du tenker på, men for VÅR del skulle jeg ønske vi hadde hatt barnevakt. Har ei veldig energisk lita frøken som haaaaaaater å bli løftet og båret når hun ikke vil det, og det førte til at jeg ikke fikk "utforsket" så mye som jeg ønsket. Hadde mer enn nok med å følge med jenta. Men når det skal sies: siste gangen vi var på visning, og hun slo seg HELT vrang, fikk vi også huset !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå