Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Vært slappere I blæremusklaturen etter jeg fikk første, men nå som jeg er gravid igjen kan jeg ikke Nyse/hoste uten at jeg tisser p meg. Jeg kjenner ikke at jeg må på do en gang, men når jeg nyser så kommer det alltid en skvett. Er så pinlig. Skjedde meg på job for et par dager siden, da det var så travel at jeg ikke rakk å tømme blæra mi for ofte, så matte jeg nyse og jeg tissa på meg . Hadde ikke skift så matte gå slik resten av vakten, med et papir I trusa. Ikke gøy. Og så er jeg bare 26. Håper virkelig det bare er graviditeten som tuller med hormonene o.l Anonymous poster hash: 64969...3fc
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Begynn å knip Anonymous poster hash: 59c4d...64c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Ja det er bare å begynne å knipe, men sansynligvis går det seg nok til etter fødsel. Du har jo et unaturlig stort trykk nå som du er gravid, så det vil nok gå seg endel til. Blir det ikke bedre med knipeøvelser en stund etter fødsel, får du fastlegen din til å henvise deg til vurdering av kirurgi. Anonymous poster hash: e9302...934
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Kjøp Tena bind, de holder dg tørr og hindrer lukt. Anonymous poster hash: 1ccfc...b0f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Knip, knip, knip. 3 ganger om dagen, 5 minutter hver gang. Gjør det!!! Ikke vent til du har født Hilsen en som har vært der Anonymous poster hash: cfd9d...eb2
Januarmirakelet Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Tena lady, var gull verdt for meg når jeg gikk gravid:) Og etter fødselen fungerte blæra som normalt igjen heldigvis;) hadde bare bekkenet vært like samarbeidsvillig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå