Gå til innhold

Jeg har visst blitt inkontinent :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært slappere I blæremusklaturen etter jeg fikk første, men nå som jeg er gravid igjen kan jeg ikke Nyse/hoste uten at jeg tisser p meg. Jeg kjenner ikke at jeg må på do en gang, men når jeg nyser så kommer det alltid en skvett. Er så pinlig. Skjedde meg på job for et par dager siden, da det var så travel at jeg ikke rakk å tømme blæra mi for ofte, så matte jeg nyse og jeg tissa på meg . Hadde ikke skift så matte gå slik resten av vakten, med et papir I trusa. Ikke gøy. Og så er jeg bare 26. Håper virkelig det bare er graviditeten som tuller med hormonene o.l

 

Anonymous poster hash: 64969...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å knip :)



Anonymous poster hash: 59c4d...64c
Skrevet

Ja det er bare å begynne å knipe, men sansynligvis går det seg nok til etter fødsel. Du har jo et unaturlig stort trykk nå som du er gravid, så det vil nok gå seg endel til. Blir det ikke bedre med knipeøvelser en stund etter fødsel, får du fastlegen din til å henvise deg til vurdering av kirurgi. 



Anonymous poster hash: e9302...934
Skrevet

Kjøp Tena bind, de holder dg tørr og hindrer lukt.

 

Anonymous poster hash: 1ccfc...b0f

Skrevet

Knip, knip, knip. 3 ganger om dagen, 5 minutter hver gang. Gjør det!!! Ikke vent til du har født

 

Hilsen en som har vært der



Anonymous poster hash: cfd9d...eb2
Skrevet

Tena lady, var gull verdt for meg når jeg gikk gravid:) Og etter fødselen fungerte blæra som normalt igjen heldigvis;) hadde bare bekkenet vært like samarbeidsvillig.....:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...