Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Har sjekka urinen flere ganger, og sendt den til dyrkning hver gang. Men det er ikke noe, det bare "er sånn" fordi jeg er gravid... Flere som har opplevd det? Idag stikker det omtrent hele tiden, og hver gang jeg er på do kjennes det ut som om det går hull på en ballong Anonymous poster hash: 80e8a...158
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Har ikke hatt det sånn i blæra men var veldig plaget av sviing ved tissing rundt 3 mnd uten at jeg hadde UVI. Vet ikke hvorfor det var slik. Anonymous poster hash: c7dbc...d7c
mams87 Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Jeg hadde mye problemer med blæren min forrige svangerskap...sønnen min hadde hodet rett på den og presset konstant mot den. Det var utrolig vondt. Jeg var på UL ang dette og de fant et eller annet. De tok en cystoskopi med engang jeg hadde født, men det var heldigvis ingenting. Husker at det gjorde spesiell vondt da jeg tisset. Men har aldri hatt en urininfeksjon. Med andre ord: tror det er vanlig, men må alltid sjekkes for å være sikker
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Har ikke hatt det sånn i blæra men var veldig plaget av sviing ved tissing rundt 3 mnd uten at jeg hadde UVI. Vet ikke hvorfor det var slik. Anonymous poster hash: c7dbc...d7c Nei det svir heldigvis ikke. I første svangerskap hadde jeg urininkontinens, og det er akkurat som nå. Men det er vel ikke stort å gjøre med det.. Anonymous poster hash: 80e8a...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå