Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Mannen er så dårlig på å fortelle meg ting! Alt fra småting til mer alvorlig ting som har betydning for hele familien. Her om dagen solgte han bilen sin uten å snakke med meg om det først. Vi skulle selge den mot slutten av sommeren da vi hadde spart nok til ny bil. Han så til meg at det var en som ville se på den. Jeg svarte at vi skal jo ikke selge den enda, men han kan se på den nå om han vil. Han dro ut og kom hjem uten bil. Nå er han ute å kjøper ny bil og fortalte meg på telefon at han skulle låne penger av broren så kunne vi betale tilbake når vi hadde spart litt. Han forteller heller ikke sanne småting som skjer i løpet av dagen. Jeg må ikke vite alt han gjør, men det er vel normalt å prate litt løst og fast om sånt til samboeren? Han kan fint fortelle andre om slikt, men sjeldent til meg. Han går flere ganger daglig ut uten å si hvor han går. Da er han borte alt fra to min til en time. Er det vanskelig å si jeg skal bare i butikken, til naboen, vaske bilen? Jeg har snakket med han, han er enig i at det er dumt av han, men gjør ikke noe med det. Unnskyld er nok det mest brukte ordet hans. Jeg føler meg som en av ungene som ikke trenger å få vite noe av det som skjer i voksenlivet. Vurderer å gi tilbake med samme mynt.. Anonymous poster hash: 1fbba...6f1 Anonymous poster hash: 383a9...04a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Hva ville dere gjort i min situasjon? Hi Anonymous poster hash: 383a9...04a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Jeg ville begynt å gjøre det samme som han gjør. Kanskje ikke selge ting, men dra bort og bli borte en stund uten at han vet hvor du er. Anonymous poster hash: 24536...197
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Ja, jeg skal ta ungene med meg på lekeplassen nå. Uten mobil. Skikkelig barnslig, jeg vet. Håper han har nøkler med seg Hi Anonymous poster hash: 383a9...04a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Han er en forvokst drittunge med andre ord. Kun handling som viser hva du mener hjelper. Anonymous poster hash: dc097...c31
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Snakk med ham, si at du trenger at han snakker med deg. Gi han den beskjeden om så med med teskje. Det høres vanskelig ut for deg! Anonymous poster hash: dcb8c...c58
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Hvordan i alle dagen skal forholdet deres bli om du begynner på samme måte da? Anonymous poster hash: 46466...e6c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Hvordan gikk det? Satt han på trappa og ventet? Anonymous poster hash: 1f2f8...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå