Gå til innhold

Dugnad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var dugnad i blokka i går, som jeg burde ha vært med på.. Jeg var hjemme med vondt i kroppen pga sykdom som ingen vet om. Og som jeg helst ike vil de skal vite om (de snakker ganske stygt om ei anna med lignende sykdom. Mener hun faker, lurer på hvorfor hun kan gjlee ting som å trene npr hun ikke kan jobbe, og en del andre ting dere har nevnt her..) så vil ikke at nlen skal vite om den. redd jeg må slutte med hobbyen min da..

Men altså..hva mener folk om de som ikke kommer på dugnad? Føler at folk kommer til å snakke om meg uansett hva jeg gjør!

Anonymous poster hash: 8f9d8...d42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Værre med dem som ikke kommer og ikke sier noen enn dem som skylder på merklige sykdomer. Stikk innom dugnadsleder i dag og fortell at du var dårlig i går. Kansje de har noe de ikke ble ferdig med som du kan gjøre i dag. Da slipper du at noen synes du er en unnasluntrer.

Anonymous poster hash: 64b61...79a
Skrevet

Hadde ikke brukt en kalori på å gruble over dette. Noen ganger passer det ikke å møtevopp på dugnad, folk kan ha sine grunner uten at man trenger si det til kreti og preti. Møt heller opp ved senere anledning.

Anonymous poster hash: 3cbbe...561

Skrevet

Er ikke noe bedre i dag.. håper på å komme meg til mandag når jeg skal på jobb.

Æsj, får vel si dwt da, men da vet snart hele blokka det! Og jeg blir hun som ikke gidder å være med på dugnad, men trene klarer hun!

Værre med dem som ikke kommer og ikke sier noen enn dem som skylder på merklige sykdomer. Stikk innom dugnadsleder i dag og fortell at du var dårlig i går. Kansje de har noe de ikke ble ferdig med som du kan gjøre i dag. Da slipper du at noen synes du er en unnasluntrer.

Anonymous poster hash: 64b61...79a

Anonymous poster hash: 8f9d8...d42

Skrevet

Jeg tenker ikke noe annet enn at de sikkert var opptatt... Mange som ikke stiller på dugnader, så det er ikke noe rart med det. Det passer aldri for alle.

Anonymous poster hash: a2e6e...1f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...